Gelukkig. . .

 . . . waren mijn tanden nog goed er hoefde niets aan te gebeuren bij de tandarts. Ik ging er blijer vandaan dan erheen. Ik ga braaf elk half jaar erheen, de laatste jaren was er elke keer niets voor de tandarts te doen, dus deze keer dacht ik er zal nu waarschijnlijk wel wat gedaan moeten worden, omdat ik al zo lang geen gaatjes of iets dergelijks had. Maar nee alles was nog goed dus ik mag weer een half jaar wegblijven en lekker in een wortel bijten zonder problemen . Hij heeft alleen maar even alles extra schoongemaakt en gepolijst, heerlijk idee dat ik er voorlopig niet meer heen moet.


                                                        ( foto heb ik van het www geplukt.)

Reacties

  1. ha die Haba
    dat zijn altijd goede berichten , laat de wortels je smaken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben mijn eigen tanden al meer dan 50 jaar kwijt door een ongeluk destijds...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wou dat ik dat ook kon melden😦. Fijn voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemorgen Haba ja mijn tandarts hoef ook nooit wat tedoen bij mij . Ik ga 1 x in jaar . Maar ga om de 3 maanden naar mondhygiënist bij de implantologie. . Dat is aankomende week weer . Ja leuk hè die short en kookmuts. Ja ze is behoorlijk ijverig grietje met alles. Goed zaterdag lekker niksen . Behalve de wassen doen. Fijne zaterdag 👍 groetjes van mij 🙋😘

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ps wel aardig hij extra cleaning heeft gedaan. Wel fijn gevoel dat alles zo goed uitziet

      Verwijderen
    2. Toch prettig dat het weer goed en schoon is. Ik zie veel mensen met een slecht gebit. Ook ouderen en ik vind dat toch altijd wat. Je glimlach is toch het eerste wat mensen zien en dan met slechte tanden.

      Love As Always
      Dimario

      Verwijderen
  5. Dapper!!!!!!!!!!!!!!
    Zo fijn dat je er probleemloos vandaan mocht gaan en voorlopig niet weer heen hoeft.

    (niet egoïstisch bedoeld hoor... maar toch.... nog fijner (voor mij dan) dat ik er nooit meer heen hoef

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goedemorgen Haba
    Lekker daar ben je weer een half jaartje van af
    Ik ben afgelopen donderdag ook geweest
    Zit er ook altijd tegenaan te hikken
    Maar ook bij mij was alles goed
    Wat tandsteen verwijderd
    Over een half jaar weer terug
    Fijn weekend
    Liefs Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Is altijd weer even spannend en ja als ze dan alleen schoon maken en polijsten ben ik ook altijd opgelucht ;)
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De knauwwortel moet ik even laten voor wat het is. Want tijdens een val onlangs die erg hard aankwam zijn mijn namaak tandjes boven gebroken en was voor nood even gemaakt. Maar haalde steeds mijn tong open en nu alweer wat dagen verder heb ik al moeten happen en tandjes uitgezocht. En dat is zoals het aan voelde bij het eerste ontwerp al erg wennen. Moest nu dus onder en boven weer nieuw hebben. Want na jaren waren de andere tandjes ook wat afgesleten. implantaten was niks voor mij want ik heb zoals men zegt reuma kaken en innerlijk bot. Dus altijd gepaard soms met ontsteking in bot en vlees. Altijd zacht tandvlees dus. Dus voor mij even vloeibaar nu en zeker geen worteltjes eten. Nu ben ik wel wat blij met het mondkapje hoor.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Serviesjes

Jammer toch. . .

Zou dat nog bestaan?