Gisteren. . .

 Was ik een dagje bij mijn zus en zwager, hij was jarig geweest en dan rij ik er even gezellig naar toe, dan zie je ook eens haar kinderen+kleinkinderen. Nu was de helft op vakantie dus er was maar รฉรฉn zoon met gezin aanwezig. Ook nog maar de helft want er was ook een van zijn zoons op vakantie.  Nou toch een gezellige dag, eerst lekker in de tuin naast de vijver gezeten (in de schaduw) en koffie+gebakje genuttigd. Daarna even naar binnen om te lunchen ook lekker ik had de dag van tevoren al kunnen zeggen of ik liever bruine of dan wel witte bolletjes wilde eten. Intussen natuurlijk weer lekker gekletst met elkaar. 's Avonds gingen we naar een tapasrestaurant 't Zusje geheten dat was ook heel leuk. Daar kun je allerlei kleine hapjes bestellen zeer gevarieerd en bijzonder lekker. rondje na rondje werden er weer nieuwe hapjes gebracht. Je kon wel blijven bestellen, nu vond ik het bijna jammer dat ik niet zoveel kan eten, ik zit snel vol. Maar al met al was het weer een heel leuke dag, ik heb genoten. Nu heb ik er foto's van, die de ober in het restaurant voor ons had genomen. Maar die zet ik niet neer, niet iedereen wil natuurlijk in mijn blog te kijk staan.


Na het eten ben ik weer naar huis getufd, nu was het minder druk op de weg dan toen ik heen reed, dus ik kon zonder oponthoud doorrijden. Toen ik thuis kwam zat Molly me op te wachten bij de oprit, die had natuurlijk trek en hoewel er nog droge brokjes in haar bakje zaten, vond ze kennelijk toch dat de bediening niet goed was, ik was natuurlijk veel te laat voor haar idee. Meestal krijgt ze haar avondeten wanneer ik ook ga eten dus tussen vijf en zes dan is het bij tienen natuurlijk wel heel erg laat voor mevrouw.

Reacties

  1. Goedemorgen Haba ja leuk weer eens iedereen te zien. Al was de helft van alles . Dat heb je met vakantie periodes helaas. Maar wel zus en zwager gezien. Altijd fijn dat iemand op je wacht bij inrit. Dat heb je met trouwe huisdiertjes . Ik heb zoals je las rustige zondag nog niet gehad sinds ik thuis ben gekomen rustig dag fijne zondag groetjes van mij ๐Ÿ™‹๐Ÿ˜˜

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat was zeker een gezellig dagje met familie. En dan ook nog lekker buiten in de tuin. En de kat zat ook duidelijk op zijn/haar personeel te wachten. Haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je zo'n mooie en gezellige dag hebt gehad hoor, dat heeft een mens af en toe nodig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goh wij waren gister ook op verjaardagsvisite...lekker buiten zitten en gezellig.
    Ja het personeel van Molly maakt er een potje van ;)
    Fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schandalig.. lekker de hort op gaan, heerlijk uit eten.. en die arme kat maar op haar honger laten zitten..! :lol: Nee geintje hoor.. heerlijk, zo'n dagje weg hรจ.. iedereen weer es zien en lekker eten met z'n allen.. dat zijn de leukere verjaardagsfeestjes! Molly kon best wel even een paar uurtjes langer op haar eten wachten.. brokjes genoeg, dus niks te klagen! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goedemiddag Haba
    Wat fijn dat je zo hebt genoten
    Vandaag nog even nagenieten van je gezellige dag
    En wat goed te maken bij Molly hahaa...
    Fijne zondag nog
    Liefs Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik hoorde al van dat Zusje, schoondochter komt uit die omgeving en sprak er ook lovend over. Je hebt genoten, dat is hรฉt belangrijkste, hopelijk terug vrede met Molly?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha, katten weten hun tijd wel, en kunnen dan heel eigenzinnig doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schande dat je Molly zo lang laat wachten, maar wel goed dat je zelf zo genoten hebt van de dag.

    Love As Always
    Dimario

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goedemorgen Haba we starten nieuwe week op . Dat betekent io ga weer lopen . Oky rustig aan fijne maandag ๐Ÿ‘ groetjes van mij ๐Ÿ™‹๐Ÿ˜˜
    O ja zwemse ๐ŸŠ

    BeantwoordenVerwijderen
  11. mogge Haba
    dus een fijne dag gehad in het Bildse
    ja katten zijn eigengereid hรฉ ๐Ÿ˜

    geniet de dag

    BeantwoordenVerwijderen
  12. En heeft Molly het je vergeven na het krijgen van de brokjes ?
    Zwem ze :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Goedemorgen Haba nou dat willen Ilse en ik ook graag zo'n heerlijke buiten zwembad. Dat heeft Volendam maar die is altijd overvol. Hier is alleen overdekt en ook vaak zo enorm druk. Is ook veelste klein Purmerend is zo hard groot geworden. Vandaag Fysio markt en ontmoet ergens Bjorn hij gaat naar reisburo voor te kijken waar hij heen kan .Ineens heeft hij er zin in, is ook al paar jaar hij niet is geweest. Dan ergens lunchen. Ik zeg fijne dinsdag ๐Ÿ‘ groetjes van mij ๐Ÿ™‹๐Ÿ˜˜

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Serviesjes

Jammer toch. . .

Zou dat nog bestaan?