Veerse kreek


Deze reuzenstoel nodigt uit om de trap te beklimmen en daarboven te gaan zitten, zo heb je een prachtig uitzicht over het water. De kreek is ontstaan door dijkdoorbraak zoals veel kreken in Zeeland daar het gevolg van zijn. Maar nu is het gebied met bomen beplant en een fijn wandelgebied geworden. Wanneer het aan het strand te druk wordt om te wandelen, ga ik vaker hierheen waar ik zelden toeristen tegenkom. Zo af en toe kom ik wel andere wandelaars tegen maar niet vaak. 

 


                                                                          
                                 

                                                        Het is een heerlijke plek om in de natuur te wandelen 

Reacties

  1. ha die Haba
    een flinke stoel , daar kan je goed opzitten en de mooie omgeving bekijken
    fijn dat je zo kan ontsnappen aan de drukte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reuzenstoel? mooi maatje voor vriendlief hoor..! hahaha! Ik heb wel al vaker in het krekengebied rond Ouwerkerk gewandeld, maar nog nooit daar bij Veere.. ziet er erg mooi uit, ik ga het in gedachten houden. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wij wandelen nu in de griekse natuur...overal bankjes maar geen reuzestoel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik dacht al het komt me bekend voor...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Eigenlijk dus een soort achtertuintje voor jezelf waar af en toe andere komen.

    Love AS Always
    Dimario

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goedemorgen Haba dus eigelijk is het niet zo bekend dan . Als je soms iemand tegen komt . Prachtig zeg om daar te lopen zeg . Heel mooi. Ik wens je een fijne vrijdag 👍 groetjes van mij 🙋😘
    Ps gezellig met Aiva geweest

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goedemorgen Haba
    Wat mooi daar
    Lijkt mij ook heerlijk om daar te wandelen
    Wens je een heel fijn weekend
    Liefs Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi hoor, wanneer je op die stoel wilt zitten, moet toch iemand je een kontje geven.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee hoor je kunt gewoon dat trapje opklimmen om boven te komen om van het uitzicht genieten.

      Verwijderen
  9. Goedemorgen Haba ja leuk hè hoe Jesslyn 💕 overal op af ging. Ja die vond alles leuk . Zo leuke sprookjespark . Goed rekening gehouden ook met rolstoel. Ook erg fijn ja Jaap was mee. Goed vaiddag mag on 4 uur even naar Bjorn fietsen gelijk mijn beweging gehad Jessie mag ik eeten geven. Ik zeg fijne zaterdag 👍 groetjes van mij 🙋😘

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goedemorgen Haba zondag we hebben en feestje dus douch lekker laat zeg fijne zondag 🍳🍞 groetjes van mij 🙋😘

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is daar wel mooie buurt om te wandelen. Stoel is zeker heel apart om te zien. Mooie uitzicht daar. Touw brug ga ik liever niet proberen. Bang.... Mooie foto's Haba. Alvast fijne week gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Al wat herfst

Serviesjes

Mijn eigen verzameling ;)