Tuin

 Er is in mijn tuin alweer veel bloei te zien, nu is het niet steeds weer om buiten te zitten, maar wat foto's maken wanneer de zon ( zo af en toe) schijnt kan natuurlijk wel. De middelste foto is de boom van de buren, maar die hangt een heel eind over de muur, dus ik heb er ook mooi zicht op. Vandaag is het maar vreemd weer, daarnet scheen de zon aan de voorkant naar binnen en in de achtertuin regende het. Als je dat leest lijkt het wel alsof ik een enorm groot huis heb maar dat is niet zo het is een gewone twee onder één kap woning .  Hoe dat verschil komt weet ik ook niet, misschien liep de scheidslijn net boven mijn dak, zoiets is het waarschijnlijk wel geweest.


                                                                                   







Reacties

  1. Prachtig bloemig in je tuin!
    Dat van die zon aan de ene kant van het huis terwijl aan de andere kant de regen naar beneden komt ken ik wel.. hier ook al vaak gehad en wij hebben echt maar een klein huisje hehe. Ik heb deze week nog niet één wandelingetje met Jaxon droog af kunnen leggen.. steeds weer ging ik met droog weer weg en kwam er vanuit het niets weer flink wat naar beneden vallen. Vandaag was het vervelender.. toen viel er iets uit een vogel, precies op m'n hoofd..! :lol:

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vroeger zei men dan dat je geluk zou krijgen wanneer een vogel dit op je hoofd doet :)

      Verwijderen
    2. Nou.. laten we het hopen! Voorlopig voelde ik me nogal ongelukkig hahahaa!

      Verwijderen
  2. Echt genieten van al wat nu gaat bloeien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een tuin zonder bloemen kan je je toch niet voorstellen? Ik heb te doen met alles wat bloeit. Vanmiddag hagelde het en daarna slagregens met onweer. Wij hebben bodembedekkers (en in de zomer Lathyrus) van de buren. Meer dan welkom.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Groen is gewoon voor iedereen om van te genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Genieten van de mooie kleuren in je tuin. Grillig weer vandaag. Hopelijk binnenkort een zonnetje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een tuin hoort ook groen te zijn met wat blommen. Vandaag was echt vreemd, dikke hagelbui weer vanmorgen.

    Love As Always
    Dimario

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goedemorgen Haba ooo wouw wat prachtig ja ook in mijn postzegel tuintje bloeit ineens van alles vlinders 🦋🦋 overal
    Vanmiddag komt Ilse en Jesslyn. Gezellig fijne middag met Aiva groetjes van mij 🙋😘

    BeantwoordenVerwijderen
  8. het weer kan inderdaad soms erg raar doen ... wij wonen in een rijtjeshuis... en hebben soms ook wat jij beschrijft, zon aan de ene kant en regen aan de andere
    Een tuin zonder bloei... dat kan nie hè, gelukkig staat de onze er ook vol mee al overleeft het eea de hagelslagregens niet helaas

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mogge Haba
    hoe je het ook went of keert
    je tuin staat er mooi bij

    ik zag geen update van je ?

    geniet de dag

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi hoor, tussen de buien door, kan je nog wel even foto's maken hè?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goedemorgen Haba vandaag boodschappen doen en na 4 uur laat feestje maar beginnen heerlijk Jesslyn hier een nachtje logeren.Ben zo benieuwd hoe zij het vind. Denk haar mams ook. Ja heerlijk geslapen fijne vrijdag groetjes van mij 🙋😘

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goedemorgen Haba
    Ja het is nu genieten van al dat groen en alles wat in bloei staat
    Zon en regen wisselden elkaar af de laatste 2 dagen
    Maar nu zie ik alleen maar regen
    Wens je een heel fijn weekend
    Liefs Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. De natuur is echt prachtig op het moment. Lekker veel kleur en fleur!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Al wat herfst

Mijn eigen verzameling ;)

De drukkerij