Weekend

 



Reacties

  1. Voor jou ook hoor, probeer maar leuke dingen te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wens je ook een fijn weekend, hopelijk met wat beter weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen bHaba na lekker gezellige zaterdag. Nu maar rustige dag . Wel een loopje met 2 zakken naar de ondergrondse containers. Maar verder niks .
    Ik zeg fijne zondag đŸŗ🍞 groetjes van mij 🙋😘

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goeiemorgen Haba, Leuke frutsel. Ik wens je ook een fijn weekend al is er nog maar een dag over.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dat gaat me lukken Haba
    jou vast en zeker ook

    rustige zondag groet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. goeiemorgen haba, ja zo heel af en toe gaat het kriebelen en wil ik wel wat tokkelen,
    maar niet meer elke dag,
    voor jou een heel fijn weekend gewenst, ik hoop dat het bij jou droog is
    lieve groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weekend alweer bijna om...wens ik je een fijne zondag en een goede start van de week

    BeantwoordenVerwijderen
  8. En hij is alweer voorbij, maar gelukkig heb ik me helemaal op kunnen laden.

    Love As Always
    Dimario

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goedemorgen. Haba zaten we toch paar uur zonder stroom grote gedeelte van Purmerend zeg. Wat is het dan donker wou net in de keuken alles opruimen en tanden poetsen. Jaap's bedmateqs ging alarm af ook nog hahahaa. Goed na paar uur ging stroom weer aan . Ik blijf nu u mooi g even liggen want liet nuchter bloedprikken.
    Ok zeg fijne maandag 👍 groetjes van mij 🙋😘

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goedemorgen Haba
    Kom je even een hele fijne nieuwe week wensen
    Liefs Jannie

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Al wat herfst

Mijn eigen verzameling ;)

De drukkerij