Tekens

 




Reacties

  1. Dit heb je mooi gedaan. Gevoelig snaar zit erin. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt heel bijzonder.. en zoveel liefde dat eruit spreekt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gemaakt en geschreven.
    Het gemis blijft hรจ

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemiddag Haba wat een onroerende gedicht. Maar je zegt hij is altijd nog dichtbij.๐Ÿซ‚๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als dรกt geen liefde is. Heel mooi geschreven, Haba.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goedemorgen Haba gisteren vanaf 11 thuis geweest want pakje van Yves Rocy kwam . En half 6 kreeg ik bericht van PostNL helaas we komen morgen. Is al eerder gebeurd bij anderen levering bedrijven altijd die tijd ze geven. Balen daarom bestel ik haast nooit alleen als het niet anders kan. Daarom bestel ik heel weinig ook bij Yves Rocy . Goed. Dus vanaf 12 uur verplicht weer thuis zijn . Goed fijne woensdag met Laura ๐Ÿ‘ groetjes van mij ๐Ÿ™‹๐Ÿ˜˜

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi, zo dichtbij en zo bijzonder.

    Love As always
    Dimario

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goeiemorgen Haba, Erg mooi, en ook gevoelig.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Echt heel erg mooi gemaakt en gedachte.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je gevoel spreekt er zo warm in. Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goedemorgen Haba alweer donderdag nu heb ik vanaf half 10 oppassen. Tot???? Na haar boterhammetje gaan we naar hun winkelplein en is daar markt. Dus lekker lopen. Fijne middag met Aiva ๐Ÿ‘ groetjes van mij ๐Ÿ™‹๐Ÿ˜˜

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goedemorgen Haba gisteren lekker bij Aiva ik kwam bij Ilse en Jesslyn sliep al haar ochtend slaapje. Dus toen ze wakker werd was even lachen ze maakt geluid dus babyfoon gaat aan . Zit ze in bedje te zwaaien naar de babyfoon hahahaha. Tot 1 uur opgepast daarna weer naar huis. Straks veel boodschappen doen en dan naar de sproetenbus
    Fijne vrijdag ๐Ÿ‘ groetjes van mij ๐Ÿ™‹๐Ÿ˜˜

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik hoop ook altijd op een teken van mijn dochter Lucy.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Goedemorgen Haba weer zaterdag vanmiddag even nog kleine petit gebakjes kopen . Humus olijven en noten en kaas heb ik al in huis voor morgen. Vier het morgen middag . Hoi klein alleen kidsa broer en fam en Jaap's broer en vrouw. Heb al heel wat kaarten gekregen. En bedankt voor je leuke kaart. Ja in Nederland open we ze alsze binnen komen. In Engeland pas smorgens op je verjaardag
    Ik zeg fijne zaterdag,๐Ÿ‘ groetjes van mij ๐Ÿ™‹๐Ÿ˜˜

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een mooi, liefdevol gedicht, troostvol! Liefs, Geesje

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Al wat herfst

Mijn eigen verzameling ;)

De drukkerij