Oppassen

Vanmiddag mijn jongste kleindochter weer bij school ophalen om een middagje op te passen. Ik heb vaak voorgelezen, maar tegenwoordig heeft ze daar niet erg veel geduld voor, zelfs niet voor korte verhaaltjes. Toch neem ik maar een prentenboek mee voor het geval dat. . .  Nu is het stralend weer dus we kunnen ook naar buiten toe, jammer genoeg is de kinderboerderij net iets te ver om te lopen en met de auto kan ik ook niet veel dichterbij komen. We zullen wel zien waar ze zin in heeft, misschien in de tuin spelen of een hinkelbaan maken, ik zal het wel zien, soms is ze best moe en wil voornamelijk naar de tv kijken, maar daar ben ik niet zo'n voorstander van. Ik vond dit wel een leuk plaatje om erbij te zetten, zij lijkt wel wat op het meisje (ook lang blond haar) maar het is lang geleden dat oma lang donker haar had, het is nu kort en grijs πŸ˜‡  

ps Ik hoop dat het plaatje klein blijft en niet opgeblazen wordt, zoals ik het af en toe zie.

 


Reacties

  1. Oma en kleine dochterπŸ’›❤️. Dat is genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zelf ook heerlijke hetinneringen aan het oppassen op de kleinkinderen. Ze zijn nu groter, het hoeft niet meer. Al zie ik ze nog heel regelmatig. Het is anders, maar ook altijd weer genieten. En je plaatje is klein.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je zult vast wel iets bedenken, om je kleindochter te vermaken Oma!
    Het plaatje is klein gebleven hè?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Er is altijd wel wat te verzinnen.. die kleintjes vinden veel leuk.. vooral samen met oma. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is gewoon ouderwetse gezelligheid ten top! Heerlijk toch? Groetjes, Geesje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze proberen het toch altijd hè om de tv of ander scherm te willen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo ziet mijn namiddag er ook o geveer uit. Geniet ervan en je plaatje blijft klein πŸ‘Œ

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jeslynn is ook vaak erg moe als ik haar van school haal. Wij zijn morgen weer aan de beurt, van school halen en ze blijft een nachtje slapen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goedemiddag Haba leuk plaatje . Ik was lekker buiten tot ze naar bed moest voor haar.middag dutje gezellig naar hertenkamp geweest fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het plaatje is prima hoor. Kinderen vinden schermen sowieso wel leuk, maar daar ben ik ook geen voorstander.

    Love As always
    Dimario

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ha die Haba
    ik denk dat jullie samen een geweldige dag hebben gehad , en dat ze zij hΓ© oma we zien elkaar snel weer , en daar zijn geen plaatjes van

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goedemorgen Haba wat was het een heerlijke weertje gisteren zeg. Straks weer even met fiets boodschappen doen. Ja dan mis je een auto al hoewel jaren geleden toen Ilse en Bjorn klein waren hadden we niet eens een auto
    Goed we s je een fijne vrijdag toe,πŸ‘ groetjes van mij πŸ™‹πŸ˜˜

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Goedemorgen Haba
    Misschien een spelletje
    Mijn kleinkinderen zijn daar nog steeds dol op
    Wens je een heel mooi weekend
    Liefs Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hopelijk hebben jullie wat kunnen verzinnen. Aan het weer kan het niet gelegen hebben. Plaatje bleef hier klein. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat gezellig voor je kleindochter, zo'n middagje bij oma!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zal toch een leuk middagje geworden zijn!
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Goedemorgen Haba ik heb zoals jullie uitziet ( soms veranderd het ineens) een rustige weekend. Lekker want had een korte nacht weer.
    Wens je een foto je zaterdag πŸ‘ groetjes van mij πŸ™‹πŸ˜˜

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Al wat herfst

Mijn eigen verzameling ;)

De drukkerij