Gezellig was het.

 Gisteren heb ik nog veel foto's van Ierland gezien, sommigen ook van plaatsen waar wij ook waren. Mijn zus en zwager waren een aantal jaren geleden ook in Ierland op vakantie geweest. Mijn zus maakt altijd boeken van hun foto's. Vroeger deed ze dat met ingeplakte foto's waar ze dan de tekst bij schreef. Tegenwoordig gaat ook dat allemaal via de computer . Ze had het Ierlandfotoboek meegenomen zodat ik het ook kon bekijken. Leuk om zo je vakantie nog even terug te zien.


Ook zij hadden natuurlijk dit soort foto in hun boek staan, Guinness is daar overal te zien. Deze foto is van mezelf maar ook zij had een foto van zo'n rood/zwarte gevel waar (wanneer ze open zijn, deze was dicht toen ik de foto nam) het bekende merk werd geschonken. 

De bolus heeft gesmaakt en we wilden er geen van ons drie roomboter op, ik doe het zelf nooit maar ja je weet natuurlijk niet of je bezoek het wel lekker vindt, dus ik heb het wel gevraagd  :)

Reacties

  1. Wat zal dat een fijne vakantie geweest zijn, die Ierse muziek vind ik geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn zus is ook al een paar keer naar Ierland geweest.. vorig jaar nog samen met haar kleindochter van 16.. heb ik ook zo'n fotoboek van gezien. Echt prachtig daar ja.
    Ik neem ook nooit roomboter op een bolus.. maar toen wij drie jaar geleden in Domburg op het terrasje van een bakker er eentje bij de koffie namen, kregen we het er ook bij. Heb het geprobeerd, maar vond het niet echt iets toevoegen. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die bolussen eet ik ook het liefst zonder extra roomboter. Wel leuk om een fotoalbum van een ander in te zien. Helemaal omdat je er zelf ook geweest bent.

    Love As Always
    Dimario

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Altijd leuk een beetje bijpraten onder het genot van de bolus ;)
    Ierland nog nooit geweest, maar als ik de verhalen hoor misschien toch maar eens die kant op
    Fijne week

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zover zal ik wel nooit komen maar het is leuk als je op deze manier een mooi fotoalbum dan te zien waar zeker mooie herinneringen erbij zijn om dan dan samen er over te praten. En ja een bolus is altijd wel lekker. Maar dan wel de echte. Dank voor je mooie reactie op het natuurblog van mij. Wens je mooie dagen ook want zonnetje zal meer gaan komen.Zelf kan ik even niet weg wegens werkzaamheden in huis maar ik geniet wel even op mijn balkon dan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ierland lijkt me een prachtig land om op vakantie te gaan. De muziek hoor ik ook graag. Prachtige foto van de voorgevel!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wij hebben op een Judotoernooi in Londen eens een paar nachten met een Ierse judoclub opgetrokken. Dat was een waar feest, volgens mij kunnen Ieren en Nederlanders best samen door een deur.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goedemorgen derde x elke keer was ineens blz weg . Ja de pubs en bepaalde huizen zien echt middeleeuwse uit . Ook in UK de pubs en bv vele huizen zoals in Stratford on Ave de huizen zoals die van Shakespeare. Het heeft ook wel wat . Ook de landhuizen ,kastelen en de tuinen. Goed het is dinsdag fysio en markt . Zeg fijne dinsdag 👍 groetjes van mij 🙋😘

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ierland schijnt verder ook enorm mooi te zijn. Ook uitgestrekte gebieden. Wie weet reis ik er ooit naar toe op mijn oude dag.
    Een bolus vind ik ook prima zonder roomboter. Nooit gecombineerd zelfs.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Bolussen ken ik niet, niet Belgisch?
    Ierland en zo’n mooie pubs wel. Tof daar en mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goedemorgen Haba alweer woensdag uur of 10 word auto terug gebracht na de verbouwing voor Jaap. Kan ik morgen eeat mee naar huisarts en daarna boodschappen doen. Vrijdag ga ik maar workshop voor mantelzorgers. . Voor jou Laura middag . Ik heb geem vaste oppas dagen meer . Wel liet ik 2 de paasdag oppassen want dan zijn ze dicht. . Goed fijne woensdag 👍 groetjes van mij 🙋😘

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ierland staat nog op ons verlanglijstje. Alleen het weer houdt ons tegen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ha die Haba
    Ierland stond ooit ook op mijn lijstje , is er niet van gekomen
    ja leuk om eens terug te kijken de mooie vakantie foto's

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Goedemorgen Haba de middag dat je Aiva zie ik zie Jesslyn zaterdag dan gaan we stad in voor schoentjes kijken. Ja zo maandagavond oppassen maar ja Roast restaurant dicht geen sushi eten voor de meiden. Goed half9 bij huisarts zijn en door naar dorp voor de slager. Ik zeg fijne donderdag 👍 groetjes van mij 🙋😘

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Altijd leuk om zulke leuke herinneringen op foto te hebben. Groetjes, Geesje

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Al wat herfst

Mijn eigen verzameling ;)

De drukkerij