Zwemmen

 Het was gisteren nog steeds lekker zwemmen. alleen was iedereen verontwaardigd . We kregen te horen dat de prijs maar bijna verdubbeld gaat worden na maart, en het is geen aprilgrap. Kijk dat alles duurder wordt snappen wij ook en een prijsverhoging is dan ook te verwachten, maar bijna verdubbeld is wel erg veel verhoging. Veel mensen gaan protesten indienen, maar ik vrees dat dat ook niet veel zal helpen. Ik ga nu informeren hoe het bij een vakantiepark hier in de buurt geregeld is. Als dat gunstiger is (het is sowieso dichterbij) ga ik gewoon overstappen. Alleen jammer omdat je na zoveel jaar op dezelfde tijd zwemmen, veel mensen kent die er dan ook zijn en waarmee je dan een praatje maakt tijdens het baantje waar je naast elkaar zwemt. Bij dat park is het ook overdekt zwemmen en het water is misschien een paar graden koeler, maar dat is geen probleem voor mij, gewoon wat sneller doorzwemmen en niet aan de kant hangen. Hoe dan ook, ik wil wel blijven zwemmen omdat het de enige sport is die ik leuk vind.



Reacties

  1. Misschien willen er meer met je daar zwemmen en zelf soort clubje maken. Wie weet krijgen jullie club korting you never know sus6 . En je heb nog ff tijd gelukkig

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is wel een extreme verhoging hoor, zo ontnemen ze je het plezier wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad wel extreem, en dat terwijl de energieprijzen ver gezakt zijn t.o.v. het vorig seizoen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hopelijk kan je enkele mensen, waarmee je nu zwemt, overtuigen om mee over te stappen naar de nieuwe locatie.
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ha die Haba
    een schandaal dat ze het extreem verhogen de toegansprijs
    misschien als een ieder nu wegblijft dat er bij hen het verstand terug komt

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Verdubbeld is wel extreem ja.. maar het is bij de enige sport die ík leuk vind ook zo gegaan.. na corona zijn de wandeltochten gemiddeld zo'n 6 euro geworden, waar het gemiddelde vóór corona rond 3 euro lag. En dan heb ik het nog niet over de consumpties onderweg..! Bij één vereniging moet je daarvoor bij de start muntjes kopen.. die waren van 50 ct 70 ct geworden.. vond ik nog meevallen.. maar toen bleek de koffie in plaats van 1 muntje ineens 2 muntjes te kosten.. da;s nog meer dan verdubbeld in kosten hè!
    Dus blijkbaar is het niet extreem maar 'normaal' tegenwoordig, dat de prijzen verdubbelen!
    Ik hoop voor jou dat het daar bij dat andere bad goedkoper is.. en dat er nog meer vaste zwemmers die kant op willen gaan.. want dat is natuurlijk wél gezelliger.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat alles duurder word weten we maar zoveel ineens...
    Vrees dat er bij het vakantiepark intree bij komt ?
    Hoe dan ook lekker blijven zwemmen als het kan

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee hoor, want het zwembad staat bij de openbare weg. Mijn kinderen hebben daar ook zwemles gevolgd.

      Verwijderen
    2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
  8. In het dorp hiernaast is het ook verdubbeld. Dat kwam omdat het in handen kwam van een andere partij en die wilde niet quitte draaien zoals de gemeente, maar gewoon winst maken. Ik hoop voor je dat je toch nog een mooi zwemstekje kunt vinden.

    Love As Always
    Dimario

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goedemorgen Haba heb ergens al reactie neer gezet. Ook van wie weet of clubje misschien mee wil gaan . En wie weet groepskorting🤭
    Zo is ons oppasmidddag bij mij 4 uur pas maar vrijdag langer Ilse gaat naar haar werk maar niet om te werken , nee om zelfs eens paar uurtjes van de sauna te genieten en te ontspannen. Ik denk dat ik gewoon lekker bij haar thuis oppast fijne woensdag bij ga over 2 uurtjes lopen 🙋 groetjes van mij 🙋😘

    BeantwoordenVerwijderen
  10. En zwemmen is al niet zo goedkoop meer. Ik ben jaren geleden al gestopt met het zwembad omdat mijn beurs het een te grote inbreuk vond.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heel jammer zwemmen duurder maken. Hopelijk vind je ergens.

      Verwijderen
  12. Goedemorgen voor jou 2 de oppasdag dat was voor mij gisteren de 2 de . Straks ga ik boodschappen doen en door naar Noppes . Vanmiddag naar psycholoog. Morgen pas ik van 10 uur smorgens tot in de middag op. Ik zeg fijne middag met Aiva 👍 groetjes van mij 🙋😘

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Goedemorgen Haba word vandaag zwemmen en wie weet overleggen bv wat jij gaat doen,wie weet volgen er meer met jou mee. Zou gezellig zijn toch. Ik ga vandaag oppassen Ilse gaat wel naar haar werk maar om te ontspannen . Dus naar de sauna enz. Er loopt nu suplolegotrwin in de kamer 🤭 dus word treintje spelen en tea drinken. Gelukkig gaan we ok nog naar de winkelplein hahaha. Zwemse 🏊fijne vrijdag 👍 groetjes van mij 🙋😘. Ps hoe ging oppassen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Goedemorgen Haba
    Niet normaal meer zoals ze overal die prijzen maar omhoog gooien
    Misschien als jullie met z'n allen protesteren het wat met die prijs doet
    Wens je heel veel succes
    Fijn weekend
    Liefs Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Als je die info eenmaal hebt, kun je het toch delen met die andere mensen? Wie weet gaan ze met je mee .

    En ja sommige bedrijven maken het echt veel te bont qua prijsverhogingen... kijk maar naar de supermarkten... de prijzen schieten omhoog en de hoeveelheden omlaag. Waar je vroeger 1 euro voor 1 kilo betaalde , betaal je nu 1,50 euro voor pond... en veel mensen hebben het niet eens in de gaten, terwijl de winkelketens hun klanten willens en wetens beroven... (net als de prijzen van de artikelen op de schappen tegenover de prijzen die in de kassa staan)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat is inderdaad wel balen zeg. Is het vanwege de hoge energiekosten denk je?

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat vind ik een absurde prijsverhoging. Op zo'n manier is er toch geen lol meer aan? Wie weet willen andere zwemmers een clubje met je vormen?

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Al wat herfst

Mijn eigen verzameling ;)

De drukkerij