Vandaag

Een koude grijze dag, met af en toe wat natte sneeuw of hagel. Ik ben maar binnen gebleven want als het niet nodig is ga ik niet wandelen op zo'n kille dag. Maar de kleuren of juist geen kleur kan toch nog wel een leuke knutsel opleveren. Hierop ook grijs met schuine sneeuwstrepen erbij. Het meisje had beter een dikke jas aan kunnen trekken natuurlijk maar ik heb haar binnen geplaatst voor het raam dat kun je aan de kaarsen links beneden zien. Tja je moet misschien een beetje fantasie gebruiken, dat heb ik ook gedaan  πŸ˜‰




Reacties

  1. Goedemorgen Haba mooi stukje werk afgeleverd zeg ,πŸ‘ŒπŸ‘. Hier is het enorm wit buiten veel licht ondanks het 6 uur is. Had gisteravond toen we thuiskwamen al strooizout gestrooid want de loopplank was al wat gladjes. Om half 10 moet Jaap erover dan word hij door taxi opgehaald voor zijn rijles . Ja we kunnen niet hebben dat hij uitglijd . Ik ga kwart over 8 al de deur uit naar mijn fysio en door naar de markt. Doe voorzichtig beginnen dinsdag πŸ‘ groetjes van mij πŸ™‹πŸ˜˜

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als ze nou ook nog lange mouwen aan had gedaan, had de kachel ook een graadje minder hoog gekund. ;-) Maar je bent hier mooi mee bezig geweest. leuk dat je dat nog steeds doet.

    Love as always
    Dimario

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier sneeuwde het gisteren zowat de hele dag. Ook geen weer om het huis uit te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier niets gezien dat enige vorm van betekenis had. Gelukkig maar.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Binnen fantasie zijn grenzen vervaagd, dus prachtige plaat ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mogge Haba
    mooi gedaan
    vandaag is er wat zon

    geniet de dag

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bij ons liggen steeds sneeuw. Het is zeker mooi gezicht. Morgen vallen nog meer sneeuw zeggen ze... Jou knutsel heb je heel mooi gemaakt. Voor jou ook fijne dag gewenst. ❄️❄️❄️❄️

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat grijs was echt wel de kleur van de afgelopen dagen hier.. nu schijnt de zon.. maar ligt er ook wat sneeuw. Hopelijk straks als ik met Jax naar buiten ga niet meer. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi gedaan hoor!
    Ik ga met dit weer, ook zo weinig mogelijk de deur uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou ik kom ook echt niet buiten met die kou, alle gewrichten doen me dan pijn. Mooi kunstwerk heb je gemaakt Haba! Groetjes, Geesje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fantasie genoeg dus laat maar komen...erg leuk volgens mij om te doen.
    Maar goed daar ben ik dan weer niet goed in.
    Leuke plaat die spreekt tot de verbeelding

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De sneeuw blijft hier aardig liggen maar fris is het wel. Heb wel mijn dagelijkse rondje gedaan met wat laagjes kleding over elkaar zodat ik ook wat warm bleef. Mooie tekening heb je ook zeker gemaakt. Nu nog wat mijn andere website bij werken en filmpje zetten op Yt en dan is het voor mij relax uurtjes totdat wasmachine klaar is. Groetjes, Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fantasie is vaak een noodzaak...
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Goedemorgen Haba het is ons oppasmidddag nou bij mij pas 4 uur. En gisteren niet hopelijk blijft het goed gaan voor haar ook. Volgende week misschien blijft ze alle dagen gewoon tot eind. We zullen het beleven
    Fijne middag met Laura ik wens je een fijne woensdag πŸ‘ groetjes van mij πŸ™‹πŸ˜˜
    Ps ja ze doen het niet bij elke klant nee,maar alle kokken mogen Jaap erg goed. Ed de eigenaars

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Goedemorgen Haba hoe was je oppas bij Laura??? Ik had weer paar gezellige anderhalf uurtje . Volgende week woensdag weer nog even zo. Vanmiddag moeten ze beide naar de tandarts dus komen ze nog even hier langs voor wat papieren door te nemen Jaap en Ilse. Ik ga straks boodschappen doen gelijk speel servies kopen voor de teapot die ik al heb. Fijne middaget Aiva en donderdag πŸ‘ groetjes van mij πŸ™‹πŸ˜˜

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Goedemorgen Haba keek net naar buiten en is weer behoorlijk witjes buiten. Hoef pas 11 uur weg met Jaap hopelijk is de auto sneeuwvrij. Eerst huisarts dan naar Hoorn naar garage praten over ombouw van de auto.
    Ben geslaagd voor leuk serviesje dus toen Jesslyn hier was heeft pop eten en drinken gehad🀭. Aiva was wel thuis gisteren??? Zwemse voor straks en heb je nog de anderen gesproken over de andere bad??? Fijne vrijdag πŸ‘ groetjes van mij πŸ™‹πŸ˜˜

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Goedemorgen Haba
    Ik vind het een prachtig plaatje
    Wens je een heel mooi weekend
    Liefs Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Goedemorgen Haba we hadden een druk maar gezellige vrijdag gehad. Bloeduitslagen waren top. Daarna naar Hoorn voor bedrijf die ombouw doet . We hadden geen afspraak gemaakt dus tja degene die alles kon vertellen en hoe duur enz is ,die was er niet. Dus wel rond gekeken en gegeven uitgewisseld en worden terug gebeld een deze dagen
    In de auto Jaap zijn broer gebeld want ach we zijn toch in de buurt jij woont in . Midwoud. En daar heen gereden. Was reuze gezellig dus een goede dag geweest. Heb nog gauw noi gauw gisteren pan snert gemaakt voor vanavond en Bjorn komt mee eten gezellig. O dus zoon gaat eerdaags verhuizen aha . Oky ik kom je een fijne zaterdag πŸ‘ wensen groetjes van mij πŸ™‹πŸ˜˜

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Goedemorgen Haba vandaag rustige dag . Geen fut voor zo te lopen denk vanmiddag als ik de 2 zakken naar de ondergrondse containers breng. Ik zeg fijne zondag 🍳🍞 groetjes van mij πŸ™‹πŸ˜˜

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Goedemorgen Haba weekend weer omgevlogen zeg. Maar goed heb wel een beetje eeuwige weekend hahaha. Al hoewel is natuurlijk ook niet heb wel verplichtingen zoalsirgen ziekenhuis woensdag mondhygiΓ«nist je weet wel. Vandaag doe ikm lekker rustig aan Jaap gaat naar Helliomare voor rijles en ik ga programma terugkijken die Jaap niks aan vind. Denk jij nog zwemmen op hold houd πŸ€” ik zeg fijne maandag πŸ‘ groetjes van mij πŸ™‹πŸ˜˜

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Al wat herfst

Mijn eigen verzameling ;)

De drukkerij