Gelukkig. . .

....Nieuwjaar gewenst




Reacties

  1. Goedemorgen Haba hier zijn de 15 oliebollen op zelfs Jesslyn heeft wat geproefd die kreeg er niet genoeg van. Vandaag is Jaap paar uurtjes weg ivm rijles bij wijk aan zee . Dus heb ik alle tijd om kerstspullen op te ruimen Daarna stad even on voor kadootje voor vriendin tekopen. We gaan daar morgen brunchen. Ik wens je een fijne dinsdag 👍 toe groetjes van mij 🙋😘

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een gelukkig en gezond jaar wens ik je toe en vrede voor de hele wereld.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wens je warme dagen toe met veel plezier maar ook gezondheid. Ik heb voor 366 dagen liefde, geluk en mooie dromen op jouw rekening bij de toekomstbank gestort. Wens je fijne uitgaven en een gelukkig nieuwjaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Voor jou al het goede wat maar denkbaar is, gewenst hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. We worden overstelpt met wensen
    Al wat ik wens is vrede voor ieder mens ;)
    En goede gezondheid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goedemorgen bHaba is woensdag en van af nu gaan we proberen Jesslyn tot Ilse haar ophaalt op de opvang. Toevallig hebben we om 3 uur afgesproken bij kennis dus Fingers gross 🤞🙏 . Ja en die dinsdag 23 kan ik ook niet ivm ik naar ziekenhuis ben. O ja Ilse werkt nu de 3 dagen . O ja heb je nog naar filmpje van drukwerk geluisterd. Was zo gaaf en jeetje wat kan hij nog springen en zingen zeg 🤭🤭🤭. Goed ik wens je een fijne woensdag toe 👍 groetjes van mij 🙋😘

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik had ieder geval je vorige logje gedaan. Weer nieuwe jaar. Het is alweer 3 januari. Gaat hard.... Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een nieuw jaar met nieuw kansen. Ik wens je van alles het allerbeste, Haba!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goedemorgen Haba ja als filmpje soms telang is kan ik het niet neerzetten . Maar ach.
    Jesslyn heeft het goed uitgehouden tot Ilse haar op kwam halen . Werd dus niet gebeld. Denk ik minder zal loeten oppassen nu. Denk volgende week vrijdag want dan gaat ze lekker naar de sauna hahaha. Ik ga zo boodschappen doen denk ik het op donderdag ga doen mee its ik niet kan. Lekker rustig ook. Gisteren was reuze gezellig bij Suzan heerlijk gegeten en bijgeklept . Nu zien we elkaar niet meer zoveel jammer maar ja,ze heeft enorm drukke baan ook. En ja ze is ook niet echt van ons leeftijd want ze is paar jaar ouder dan Ilse. Maar altijd goed geklikt. Ik zeg fijne donderdag 👍 groetjes van mij 🙋😘

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Al wat herfst

Mijn eigen verzameling ;)

De drukkerij