Nee. . .

 ....hier hangt geen nieuw gordijn, maar vandaag is het lekke raam aan de voorkant vervangen. Gelukkig regende het niet, maar het was wel een heel karwei. Ik had niet gedacht dat zoiets een hele ochtend zou duren. De mannen hebben nauwelijks de tijd genomen om hun koffie te drinken. Dat ging zo'n beetje tussen het werk door. Toen ze klaar waren en weer vertrokken bedankten ze wel voor de koffie, ik vind het normaal wanneer je mensen over de vloer hebt om die ook een verse kop koffie te geven. Ik ben wel blij dat het droog was, want stel je voor als die grote ruit er net uitgehaald is en je krijgt dan opeens een stortbui. Maar ik kan weer goed naar buiten kijken door een helder (ook nog netjes door hen gelapte) raam.



Reacties

  1. Een lek raam.. dat zal geen pretje geweest zijn met die regenachtige dagen van de laatste weken.
    Fijn dat je nu weer een goed raam hebt. Maarre.. het heeft hรญรฉr de hele dag hartstikke geregend.. je hebt best wel geluk gehad..!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Haba ja hebben wij heel wat jaren geleden bij de schuifpui gedaan. Vreselijk je kon wel naar buiten kijken maar zag altijd vies uit . Heel wat jaren geleden hadden ij boven en beneden voor ramen en kozijnen laten doen. Jawel eind november natuurlijk. Tja regen wind kiem.maar op ik werkte Jaap was vrij . Dus gelukkig merkte ik iets veel van ๐Ÿคญ๐Ÿคญ. Maar daarna wouw zo stil in huis Ja was enkelglas toen. Maar goed vandaag in de middag mogen wij weer oppassen gezellig dus fijne woensdag ๐Ÿ‘ groetjes van mij ๐Ÿ™‹๐Ÿ˜˜

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi geregeld toch, en het nieuwe raam isoleert ook beter dan een lek raam. En ook hier, koffie tussendoor hoort erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik weet dat het veel werk is want ze hadden hier vorig jaar ook de ramen vernieuwd met dubbel glas op de flat 2e etage en dan met zo een steiger erbij. En ook hier ontvingen ze koffie of frisdrank. hopelijk lekt het nu niet meer bij jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Klus geklaard en ja daar hoort koffie bij :)
    Ze hebben de raam schoon opgeleverd...netjes van ze
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Toch LEKker dat het raam vervangen is. Natuurlijk bied je ze koffie aan. Nou ja, dat vind ik ook, maar ik weet dat niet iedereen dat doet.

    Love As Always
    Dimario

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ha die Haba
    ja ik herken dat van hier , gelukkig was het toen ook droog :)
    geniet je nieuwe raam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goedemorgen Haba hoe was je oppas gisteren . Jesslyn aanvaard het steeds leuker op de opvang dus zal niet meer lang duren ze gewoon blijft tot haar mama haar ophaalde. Ze gaat met anderen kindjes spelen bvet bal . Dus datoest ik ook doen oma op de grond zitten hahaha. Straks om 9 uur afspraak met psychaloog en daarna moet ik Jaap naar paar oude klantjes rijden . Dus dag is gevuld fijne donderdag ๐Ÿ‘ veel plezier met Aiva vanmiddag groetjes van mij ๐Ÿ™‹๐Ÿ˜˜

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Vertel je me nou dat het drรณรณg was? Nou, nou, wonderen bestaan nog. De klus is geklaard, dat is hartstikke fijn. Werkiui verdienen zeker een bakkie koffie!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Blij voor jou dat het 'gesmeerd' liep! En die koffie -> hoort erbij!
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goedemorgen Haba
    Nooit leuk dit soort klussen
    Gelukkig kan je nu weer van je uitzicht genieten
    Wens je een heel fijn weekend
    Liefs Jannie

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Al wat herfst

Mijn eigen verzameling ;)

De drukkerij