Allemaal

                                                  Heel fijne kerstdagen gewenst.




Reacties

  1. Jij ook uiteraard een fijne kerstdagen . En bedankt voor antwoord over dichte bundel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij ook fijne kerstdagen, Haba. Jij en allen die je liefzijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dank je Haba
    wens je fijne dagen en een gezond '24

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemorgen Haba wat een prachtige kerstbal. Zo 11 uur naar de jarige Jetje. Ilse helpen met van alles en nog wat. Jesslyn is opgeknapt waarschijnlijk door de vaccinatie kon ze paar dagen niet poepen nou nadat ik weg was gisteren heeft ze even goed gepoept en je zag haar opknappen vertelde Ilse. Gelukkig maar. Ik Eg fijne zondag 🍳🍞 groetjes van mij 🙋😘

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wens jou ook een paar hele fijne dagen toe. Een mooie roestieke kerstbal laat je hier zien...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Voo jou ook


    🎄
    🎄🎄
    🎄🎄🎄
    🎄🎄🎄🎄
    🎄🎄🎄🎄🎄
    🎄🎄🎄🎄🎄🎄
    🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄
    Fijne feestdagen.
    ❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️
    Groetjes Jacqueline & Ferry.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dank je wel Haba
    Ik wens jou ook hele fijne dagen
    Liefs Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijne kerstdagen ook voor jullie 🌲🌲🌲

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jij ook fijne dagen met familie en vrienden om je heen
    Geniet ervan

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goedemorgen Haba ja weet het veelste vroeg wakker weer . Wekker staat half ,6 want kwart over 7 haal ik Jesslyn op. We eten tussen de middag lagagne. Morgen avondet Bjorn echt Kerstmenu. Ik wens je een hele fijne eerste Kerstdag 🎄👍 groetjes van mij 🙋😘

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dank je wel Haba, van harte driedubbelinhetkdwadraat hetzelfde toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Van 't ene feest in 't andere. Fijn, toch?! Blijf vooral genieten!
    Lie(f)s.
    @'t Lukt weer niet op je nieuwe logje, dus hier maar...

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Al wat herfst

Mijn eigen verzameling ;)

De drukkerij