Op naar de koffie +

 Gisteren ben ik naar de danskunsten van mijn kleindochter wezen kijken, ze hadden van de dansschool een uitvoering, het podium stond goed in het midden opgesteld, zodat je alles goed kon zien. Elke groep deed een dans met de hele groep en wij konden het prima zien, ondanks de drukte . Want er waren natuurlijk heel veel toeschouwers, moeders, vaders, opa's en oma's ,broes en zussen, kortom hele families per kind. Ze hebben het allemaal prima gedaan en kregen ook verdiend applaus. 

Vandaag ga ik weer die kant op want dan wordt de verjaardag van mijn kleinzoon gevierd al was dat al een tijdje geleden, maar toen zat hij op zijn studieadres en was niet thuis. Dus straks op naar de koffie met taart. Ik wens jullie allemaal een heel fijne zondag toe.




Reacties

  1. Een lekker gevuld weekend dus voor jou. Je kleinzoon is dus niet zo klein meer nu hij aan het studeren is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wens jou ook een fijne dag vandaag en gefeliciteerd met kleinzoon.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Altijd leuk zo'n dansvoorstelling van die kleintjes.. m'n nichtjes zaten op streetdance toen ze klein waren, heb ik ook menig uitvoering van gezien hoor. :-)
    Krijg trek van die taart!! maar ik wens je een leuke dag toe met z'n allen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je kleinzoon. Leuk dat je gisteren dansschool bent geweest van Laura. Je had drukke dag gehad. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je grote kleinzoon :)
    Laat het je smaken

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Alleen maar leuke dingen dus. Nog gefeliciteerd met je kleinzoon en mooi dat je ben wezen kijken bij de kleine prinses.

    Love As Always
    Dimario

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goedemorgen Haba dat was genieten ja zo uitvoering van kleindochter als ik goed heb van Laura. Leuk je ook weer kleinzoon gezien te hebben . Die sie natuurlijk niet zo vaak . Kortom je had een geslaagde zondag👍 wens je fijne maandag 👍🏊 groetjes van mij 🙋😘

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goedemorgen Haba
    Nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je kleinzoon
    Wij waren op vakantie tijdens de dansuitvoering van onze kleindochter
    Vonden we erg jammer
    Heb nog wel een filmpje maar dat is toch niet hetzelfde
    Wens je een hele fijne nieuwe week
    Liefs Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mogge Haba
    wat je noemt een feestweekend

    geniet de dag

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dubbel feest voor jullie! Leuk, de dansvoorstelling van je kleindochter. Hoe meer fans, hoe meer vreugd. En dik verdiend.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goedemorgen Haba dinsdag dus hier de markt over vandaag wel wat nodig meer dan kaas . Verlichting voor buiten stukkende eruit en nieuwe erin en door boompje. Ik zeg geniet van de dinsdag 👍 groetjes van mij 🙋😘

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goedemorgen Haba vandaag weer even naar huisarts ga weer lopen terug weg naar huis langs de gemeente huis daarom jn stem weggeven en oky jij mag eerder naar Laura ik om 4 uur naar Jesslyn gezellig.
    Fijne woensdag 👍 groetjes van mij 🙋😘

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Al wat herfst

Mijn eigen verzameling ;)

De drukkerij