Hij zit er weer in

Ik ben vanmiddag weer voor de coronaprik geweest, ik moet dan naar Goes, ik vraag me af of er geen prikmogelijkheid dichterbij is, nou ja volgend jaar maar vragen dan. De griepprik haal ik nooit want ik heb bij mijn weten na mijn kindertijd geen griep gehad. Corona is misschien ook niet gelijk nodig, maar omdat ik natuurlijk door mijn ziekte een slechte afweerfunctie heb,  ga ik die jaarlijks maar halen. Ik heb er nooit last van, ja een beetje een stijve bovenarm maar dat is dan ook alles.





Reacties

  1. Ik ga komende dinsdag de griepprik eerst halen.. en we krijgen er meteen ook eentje tegen pneumapokken bij..! Daarna ga ik wel een afspraak voor die coronaprik maken.. wil het allemaal wel, maar toch niet allemaal tegelijk, dat lijkt me niet goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik moet m nog halen .. maar de griepprik zit er wel al in...

    Goes helemaal.... andere kant van de wereld wat mij betreft ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je moet dat doen waar je je goed bij voelt. Hopelijk heb je er niet teveel last van.

    Love As Always
    Dimario

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bij mij zit hij alweer een maand erin, ook geen last van gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goedemorgen Haba ja hier ook eind laatsen verder op ja ik blijf ook halen . Zo we gaan straks naar Sligro kijken vast voor tractatie voor Helliomare. Jaap ook mee weer eens ergens anders heen. Wens je een fijne zaterdag 👍 groetjes van mij 🙋😘

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goeiemorgen Haba, de coronaprik haal ik niet meer. De griepprik krijg ik dinsdag. Die doe ik wel elk jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze week heb ik de griep én coronaprik gehad, weinig of geen last van gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mogge Haba
    ik haalde vanochtend de griepprik en zal maandag de ggd hier eens bellen want ik heb nog geen uitnodiging voor de corona prik gehad en die wil ik wel hebben

    fijn weekend groet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goedemorgen Haba bedankt voor mooie compliment over Jesslyn. . Ja dat doet ze ook op opvang dat leren.ze daar ook. Maar ook door Ilse ik doe ook bv met joyurt geven hapje oma ( niet echt dat ziet ze zniet) hapje Jesslyn. Zo leer je speelse wijze wijs delen.
    Gisteren geslaagd met traktatie zie mijn update. Vandaag strijken. En rustig aan genieten binnen. Maar wie weet is vanmiddag nog droogje weet maar nooit. Fijne zondag 🍳🍞 groetjes van mij 🙋😘

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heb beide al gehad en dat is geen overbodige luxe met al de kleinkinderen
    Fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Al wat herfst

Mijn eigen verzameling ;)

De drukkerij