Ze zijn er weer

 In alle vormen en kleuren 









Reacties

  1. Prachtig hรฉ.. zag er vandaag ook een heleboel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk toch, ik kan daar echt van genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Haba nou dat zei ik ook gisteren hahahaa.
    Straks om 9 uur auto even na de garage op ik Noppes binnen. Deur achter gaat niet meer op slot๐Ÿฅด . Dan naar huis ๐Ÿก huisvlijt doen en kwart over 4 Jesslyn van de opvang halen. . En zo is de maandag weer om
    Jij gaat lekker ๐ŸŠ weer vandaag ik zeg fijne maandag ๐Ÿ‘ groetjes van mij ๐Ÿ™‹๐Ÿ˜˜

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb er al een paar gespot... Zitten weer hele mooie bij.

    Love As always
    Dimario

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mogge Haba
    alle jaren weer en ze blijven prachtig om te zien

    geniet de dag

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb er dan nog wel geen gezien, maar het begint er zo zachtjes aan wel tijd voor te worden ja.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze komen nu volop
    Blijft toch bijzonder om ze te zien :)
    Groetjes en fijne week

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi hoor, met dit weer schieten ze de grond uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zie ze ook wel graag en dan ook eens wat aparte zoals die laatste foto van je. Die lijkt op de paarse pronkridder. Wens je fijne dagen toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fijn hรจ, paddenstoelen? Ze zien staan is genoeg...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goedemorgen Haba na week overslaan mag ik weer naar fysio daarna alle tijd voor de markt . Fijne dinsdag ๐Ÿ‘ groetjes van mij ๐Ÿ™‹๐Ÿ˜˜

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goedemorgen Haba zo heb eens heerlijk geslapen zeg. Ga zo lopen dan huisvlijt. En kijken hoelaat ik word gebeld voor Jesslyn op te halen. Dus als goed is passen we beide op.
    Ik zeg fijne woensdag ๐Ÿ‘ groetjes van mij ๐Ÿ™‹๐Ÿ˜˜

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Al wat herfst

Mijn eigen verzameling ;)

De drukkerij