Ze zijn er weer.

In mijn tuin staan weer een hoop kabouterhuisjes, de kabouters zijn nog niet gesignaleerd. Nu zou je voor hen een schoteltje melk neer kunnen zetten, maar ik vrees dan dat de buurpoes die op zal drinken en melk is niet goed voor poezen die kunnen daar behoorlijk van aan de dunne raken. En die kabouters moeten maar zelf naar de koeienstal gaan daar zal ook wel melk aanwezig zijn. Anders moeten ze het aan de koeien vragen om een slokje te mogen nemen nietwaar?  Over het algemeen zijn koeien niet echt vervelend tegen kabouters.

 





Reacties

  1. Een beetje triest vind ik dat wel, het betekend dat de winter nadert, de tijd wordt terug gezet, en dat we langzaam het dekbed moeten gaan uithalen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, zag ook al inktzwammen in het gras verderop bij de seniorenflat.. eindelijk dan. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb ze nog niet in de tuin, gelukkig maar.

    Love As Always
    Dimario

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja je kan weer op jacht naar de mooie in de natuur :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goede nacht haha kabouters maar zeker geen melk neerzetten want egels kunnen heel erg ziek worden. Je tuin ziet al erg herfst uit. Cardioloog was ziek dus geen controle. Nou ga eens kijken of ik nu kan slapen trusten 😘🛌

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goedemorgen Haba vrijdags ga de wekker ivm wekelijks pilletje die oo de zelfde dag en tijd moet. En jeoet rechtop blijven zitten 🤭🤭. Ja sommige medicijnen hebben eisen hahaha. Oky na ontbijt lekker vroeg naar Appie verder lees je bij mij . Zeker🏊🏊en fijne vrijdag 👍 groetjes van mij 🙋😘

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tijdens het hardlopen zie ik inderdaad ook overal weer paddenstoelen. Erg leuk om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Kabouters drinken geen melk, maar eikeltjesbier.
    Mooi hoor, het is nu heerlijk in het bos, je kunt de paddenstoelen ruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goedemorgen Haba
    Ik vind de herfst altijd heel erg mooi in de natuur
    Al die kleuren en allerlei soorten paddenstoelen
    Wens je een heel mooi weekend
    Liefs Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goedemorgen Had a
    vandaag komt Bjorn de auto van Jaap ergens anders zetten. Staat in andere straat waar veel ruimte is. Maar de mensen daar klagen . Ook daar mogen we staan met onze vergunning. Wil niet in ons straat neerzetten en voor ons deur kan straks ook niet ivm invaladieplek word. Dus uitgevallen straten gaat Bjorn nu neerzetten waar niemand hopelijk ook dat van heeft. Eind januari gaat hij voorgoed weg. Ja je heb vreselijk zeur lui . Maar goed we gaan daarna bbqen hebben overheerlijk spareribs.
    Gisteren dus die coronaprik nou die voel ik zeg. Dinsdag komt huisarts assistent de griepprik doen hier aan huis. Goed dus ik zeg fijne zaterdag 👍 groetjes van mij 🙋😘

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De kabouters slapen overdag natuurlijk. Die helpen je met het huishouden in de nacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Kabouters vinden wel wat in de natuur...
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Al wat herfst

Mijn eigen verzameling ;)

De drukkerij