Najaar. . . .

. . . in het bos was het weer rustiger dus de hertjes lieten zich ook weer zien.

 


Toen ik deze foto nam was er geen herfstvakantie en dus weinig mensen in het bos. Ik kon deze foto nemen omdat ik niet echt dichtbij was, vandaar is het ook niet direct een scherpe foto.  Maar de hertjes hadden me wel in de gaten merkte ik. Er is nog aardig wat blad aan de bomen al is er ook al heel wat op de grond gevallen. Hier probeert de zon nu ook door de bewolking heen te komen, maar afwachten of dat helemaal gaat lukken. Intussen nog wat boodschappen gaan halen.

Reacties

  1. Het altijd mooi om hertjes te zien, heerlijk dat het dan zo rustig is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat mooi als je dat op je wandeling mag zien.
    En de zon doet zijn best...
    Hier ook nog boodschappen doen voor het weekend...want volle bak.
    We hebben wat te vieren
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  3. In bossen kom je toevallig herten tegen. Toch geweldig dit ziet Haba. Vaak kom niet zo tegen. Ik wel fijn daar rustig is. Toch leuk dat je foto laten zien. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een zijn met de natuur, ik ben er ook zo eens ene tegengekomen, we stonden allebei stil. ik ging rustig verder en de ree liep door het bos om me heen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooh.. altijd zó speciaal om hertjes te zien.. álle wildlife eigenlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. bij ons in de buurt zitten aardig wat herten, zwijnen en blijkbaar ook wolven, maar die laatste heb ik nog nooit gezien in het wild.

    Love As alwyas
    dimario

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goedemorgen Haba als morgen droog is ga ik met vriendin bos in. Hier geen herten volgens mij ja wel konijntjes. Zal eens kijken of ik mooie fotos kan maken. Die van jou bijzonder met de herten. Gisteren linzensoep naar Ilse meegenomen Jesslyn heeft er van gesmuld. Later op de dag ook van de tulband.
    Nou hier is oma snotverkouden 🥴. Maar goed ik zeg fijne zondag 🍳🍞 groetjes van mij 🙋😘

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. O ja even oven en horloges op goede tijd zetten, zo hemel aan🥴

      Verwijderen
  8. Altijd leuk als je hertjes in het wild ziet. Hier zitten er ook een paar maar die zie je zelden. Vandaag storm, dus er zal wel wat blad afwaaien.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Toch speciaal, hertjes... 't Wordt herfst...
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goedemorgen Haba om 10 uur ben ik bij vriendin en die woont aan rand van bos dus evenmlekker lopen . Ben enorm verkouden. Morgen ben ik hele dag binnen bij meeloop dag bij Helliomare dus even lekker genieten. Fijne maandag 👍 zwemse 🏊🏊 groetjes van mij 🙋😘

    BeantwoordenVerwijderen
  11. mogge Haba
    altijd mooi die mooie hertjes te treffen

    geniet de dag

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goedemorgen Haba gisteren in bos geweest echt herfst was het nog niet echt oook vergeten foto te maken. Vandaag half 9 naar Helliomare wie weet hebben ze de van vergoed naar huis. Ik zeg fijne dinsdag 👍 groetjes van mij 🙋😘

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het bos is mooi in de herfst maar vandaag blijf ik liever binnen, brrr koud, nat en winderig, BLEH! Groetjes Geesje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi zoals het zonlicht de open plek in het bos verlicht. Het voelt als een cadeautje om een ree tegen te komen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het zijn damhertjes, waarvan de voorouders tijdens de inundatie van Walcheren uit een hertenkamp bij een buitenplaats zijn ontsnapt.

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Al wat herfst

Mijn eigen verzameling ;)

De drukkerij