Maarn

 Een kinderloze oom en tante van mij bezaten een vakantiehuis in het bos bij Maarn. In korte vakanties gingen er vaak neven en nichten logeren. Zo een weekje was meestal wel gezellig. In een vakantiehuis iets verderop had men ook kinderen van onze leeftijd, die dan ook weer vrienden uitnodigden voor een vakantieweek. We trokken dan regelmatig samen op en speelden 's avonds ook bordspelletjes.  Hier op de foto zijn we daar ook mee bezig de jongens speelden monopoly en wij deden een of ander kaartspelletje , ik zou niet meer weten welk spel dat is geweest.


Hier zit links voor een neef van mij, dan iemand van de 'buren' daar weet ik na al die tijd geen naam meer van, dan het 'buurmeisje', daarnaast in het midden met het donkere haar dat ben ik, met naast me mijn nichtje en op de voorgrond weer een logé van de buren. Ik heb geen idee wie er nog naast mijn nichtje zit waar alleen een arm van te zien is, ik heb ook geen namen achterop de foto geschreven.   Alleen heb ik erop geschreven dat de foto in 1962 is gemaakt. Toch is het wel leuk om die oude foto's eens te bekijken. 

Reacties

  1. Brengt mooie herinneringen hè
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is lang geleden, eigenlijk zou je dat inderdaad moeten doen op dat moment, de namen erbij zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Altijd leuk om oude beelden te bekijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemorgen Haba leuk is zeker en dan weer even met gedachten daar heen. Ik had in Hilversum een tante en oom die geen kinderen had. Dus ik in uppie in schoolvakanties erheen. Had overdag niet echt zo leuk. Altijd met mijn stofmandje tante Cor achteraan. En elke dag werkte ze hard in haar huis. Savonds kwam oom Joop thuis dan was het feest. En mijn andere tante Gezina die ook daar in woonde was ook altijd gezellig. Leuk hè verhalen weer Haba👍. Voor nu fijne zondag 🍳🍞 groetjes van mij 🙋😘

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mogge Haba
    mooie herinneringen aan een mooie tijd in een mooie omgeving

    rustige zondag groet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 1962, toen was ik er nog geen eens. Dat zou nog jaren duren. Ik speel ook graag bordspellen. De tegenpartij ook. Dus dat komt mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi al die herinneringen die terug komen als je de oude fotos bekijkt. Zelf heb ik niet veel uit de tijd van toen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zulke oude foto's, brengen een hoop herinneringen naar boven, leuk hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ook al weet je geen namen meer... het hebben van de herinneringen én de foto's maken dat wel goed. 62... mijn geboortejaar, lang geleden, alsof het gisteren was bijna hè

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oude foto is prachtig. Lang vervlogen herinneringen zie je weer voor ogen. Je proeft de sfeer en hoe het was. Jaren zijn voorbij gevlogen en even is het alsof het gisteren was.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goedemorgen Haba we starten nieuwe week op. Ik helemaal Jaap gaat weer terug naar Helliomare voor paar weken . Oky weekend thuis . Maar nu hopelijk daar tot hij lopend uit de revalidatie komt.
    Vandaag misschien par uurtjes oppassen maar best kans op dat Jesslyn het volhoud. Van alles zullen we het beleven
    Zwemse🏊 en verder fijne maandag 👍 groetjes van mij 🙋😘

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk dat familie toen bij elkaar op vakantie geweest.
    Mooie herinnering was voor jou geweest.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Al wat herfst

Mijn eigen verzameling ;)

De drukkerij