Herfstknutsel





Reacties

  1. Het weer hier suggereert niet dat de herfst er al is.

    Love As Always
    Dimario

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi, maar de herfst laat nog even een weekje op zich wachten...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Knap gedaan weer! En al zijn de temperaturen nog hoog, de spóren van de herfst zijn er zéker toch al ja!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemorgen Haba nou ik hoor het al een beetje waaien. En over paar uurtjes ga ik naar schoonheidssalon want naar sauna lukt maar niet en dan als ik naar huis loop schijnt het te gaan regenen, heb ik weer🤭🤭🤭. Maar goed ik ga genieten 👍 fijne dinsdag 👍 groetjes van mij 🙋😘

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goedemorgen Haba
    Een mooi knutseltje weer
    Bedankt voor je felicitatie
    Wens je een hele fijne nieuwe week
    Liefs Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mogge Haba
    de knutsel mag er zijn
    en de herfst komt ook wel :)

    geniet de dag

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik werd vanmorgen vroeg wakker en het stormt. Je herfst knutsel komt precies op tijd. Hij is ook mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook hier is het herfst vandaag...maar mooi weer komt in het weekend weer :)
    Mooi gemaakt en zelfs de muziek zit erin :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Trouwensooie herfst relatie heb je gemaakt 👌

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goedemorgen Haba vandaag mag ik eerst lekker naar bootcamp en daarna naar implantaat bezoekje brengen. Maar daarna naar opvang Jesslyn ophalen heerlijk word weer genieten. Voor jou vanmiddag met Laura. Fijne woensdag 👍 groetjes van mij 🙋🙋

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goedemorgen Haba dus je heb lange weekend Opgezegd???. Vandaag om 11 uur met Jaap naar cardioloog controle. Verder even niks. Ik zeg fijne donderdag 👍 van mij 🙋😘

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Al wat herfst

Mijn eigen verzameling ;)

De drukkerij