Nog wat tuinfoto's

 Deze foto heb ik genomen door met mijn rug tegen de boom van het mandje te gaan staan en dat is dan een kwartslag gedraaid. Dit is dus mijn tuin aan de zijkant van mijn huis, op dat bankje tussen de klimrozen zit ik niet vaak, maar er is daar wel meer in de schaduw van de bomen en er staat meestal een beetje wind, zodat het koeler is dan achter. Dus op een warme dag, kan ik daar heerlijk met een glas fris gaan zitten. Of als ik er zin in heb pak ik wel eens een wit biertje .





Hier sta ik dus nog een kwartslag verder gedraaid, dat is een niervormig terrasje met dat stenen tafeltje met een mandje bloeiende plantjes waar nu Molly op ligt en twee houten stoeltjes.
De stoeltjes die bij dit tafeltje horen, moeten opnieuw in de verf gezet worden en staan nu in de garage te wachten tot ik er een keertje zin in heb om ze te schuren en te verven. Dit is het terrasje aan de andere kant van de boom. Aan de voorkant van het huis is gras en een rand struiken + een gouden regen. Kortom ik kan me best vermaken in mijn tuin  ;)  dus ik kan alle kanten op, maar er is een hoop gras te maaien zie je wel.

Reacties

  1. Heel mooi om te zien, ben blij dat je geen betonnen tuin hebt...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Altijd fijn als je alle kanten op kunt in een tuin wat zon en schaduw betreft. Ik heb wel niet zoveel mogelijkheden hehe.. 's morgens staat achter de zon en 's middags voor.. maar dat is toch ook altijd wel ergens zon en ergens schaduw om in te zitten hè. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker groen, daar hou ik wel van.. Vergt wel veel onderhoud en tijd, maar je krijgt er wel iets voor terug.

    Love As Always
    Dimario

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mogge Haba
    dat ziet er prima uit , mooi groen met zon en schaduw
    nu nog wat zin en het lange gras is ook weer geschiedenis :)

    geniet de dag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goedemorgen Haba wat heb jij een zalig tuin ,hoo werk maar prachtig. Al die leuke plekken zo mooi . Gisteren kreeg Jaap telf van ziekenhuis Hoorn. Donderdag moet hij er heen voor dagopname voor operatie aan bot van zijn scheenbeen. Daar zit haast bij wel lekker kan hij verder snel met oefenen. . Die dag brengen ze hem thuis dan ga ik niet welorhen en vrijdag ga ik mee. Dus drukke week maar hopelijk laatste keer . Maar je weet nooit fijne dinsdag ik ga fysio en boswandeling maken👍 groetjes van mij 🙋😘

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je tuin ziet zeker mooi uit. Lekker in de schaduw zitten met de boek erbij? Volgens mij heb je vrij huis omheen. Veel werk aan om te doen. Wel leuk werk Haba. Lekker afleiding. Ik hou wel veel groen omheen. Lekker privé.... Fijne zonnige dag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi hoor, heerlijk om daar in de schaduw te zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. In de natuurlijke schaduw is altijd fijner zitten dan onder een parasol.
    Onze tuin is veel kleiner dus geen bomen helaas.
    Denk dat je best veel onderhoud hebt met zo'n tuin
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw mooi hoekje in je tuin en veel groen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goedemorgen Haba ik ga weer eens proberen te fietsen naar ziekenhuis . Het is niet ver . Jij ziet Laura weer vanmiddag fijne dag 👍 groetjes van mij 🙋😘 en veel plezier met Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jouw tuin is heel groen, daar houd ik van. En je hebt zowel zon als schaduw.
    Mooie foto met de lichtinval. Molly heeft het naar haar zin. Zonder huisdier is alles saai.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Al wat herfst

Mijn eigen verzameling ;)

De drukkerij