Mijn eigen verzameling ;)

 Even twee foto's van mijn boeken verzameling, tenminste de boeken in mijn 'leeshoek' ik heb ook nog een serie heel oude kinderboeken die uit mijn moeders kindertijd stammen, maar die staan apart en daar heb ik geen foto van genomen. 



De stoel met de rode fleece erop is de stoel van de kat (de kattenharen krijg je daar dus nooit meer uit die zitten zeer vast in de fleece gehaakt), eigenlijk wilde ik daar zelf gaan zitten maar dat deed ik nooit, want de stoel staat met de achterkant naar de ruimte van de keuken en niets achter me vond ik niet prettig zitten. De 'vlekken' op het kleed zijn plaatsen waar de vleug de andere kant op is gekrabd De oude foto's op de plank zijn er drie van mijn grootouders die ik nooit heb gekend en eentje afkomstig uit het ouderlijk huis van mijn man daarop staat  'de olde grieze'  oftewel de Martinitoren in Groningen stad. Mocht iemand zich afvragen wat dat blauwe zakje voor de foto daar doet, daarin zitten kattensnoepjes, waarvan ik wanneer ik ga slapen en Molly dus beneden moet blijven, een paar in die blauwe speeltoestand doe. 

Reacties

  1. Goedemorgen Haba ik denk dat ik ook zover komt met boeken . Al heb ik er al een hoop naar kringloop en in de buitenkastjes gedaan . Ik vind ook altijd erg moeilijk om ze weg tedoen. Maar ja sommige heb ik al tig keer gelezen.
    Ja eten is altijd top daar . Straks ga ik naar bootcamp en boodschappen doen. Jaap komt vanmiddag ivm morgen gemeente bezoek.bIk zeg fijne woensdag πŸ‘ (oppas of niet) groetjes van mij πŸ™‹πŸ˜˜

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Katten eigenen zich gewoon een plekje toe... Dat doen die twee van ons ook. De ene ligt altijd op de kast, de andere op de (leren) bank. Boeken zijn hier ook favoriet, vooral bij mijn vrouw.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, als je dieren in huis hebt met haren, dan zal je dat altijd wel ergens zien. Ik had meer boeken, maar toen we gingen verhuizen heb ik wel een paar dozen met boeken weggebracht. Degene die ik nog heb zitten nog steeds in dozen.

    Love As Always
    Dimario

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat zijn er best veel hoor, een mooi bezit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Voorheen spaarde ik ze ook wel in kast maar nu na het lezen breng ik hen weer elders. Maar de oude boekjes die ik nog wel hebt zijn die van Ot en Sien want die doe ik echt nooit weg. Maar ook niet de boeken van mijn man uit zijn jeugd jaren.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooie verzameling boeken.. maar je geeft meer info over andere dingen dan juist de boeken..! :-) Zijn er speciale reeksen bij? Ik heb zelf ook wel een kast vol, maar kan ze ook net zo gemakkelijk tijdens de vakantie als ik ze uit heb achterlaten in de leeshoek van de camping. Maar niΓ©t die van Jodi Picoult.. die verzamel ik Γ©cht.. net als die van Judith Lennox en Jean M. Auel.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vind dat altijd mooi om te zien een goed gevulde boekenkast...
    Zelf heel lang een apart rek gehad voor de boeken maar was de stofnesten beu...dus weg ermee en de boeken in dozen naar zolder.
    Waar ze nu nog regelmatig wat uithalen en meenemen
    We waren wel slim en de kinderboeken en echte leesboeken zitten in verschillende dozen.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ha die Haba
    ik heb de afgelopen zeg 10 jaar steeds wat boeken weg gedaan , en er komen ook geen nieuwe meer aan :)
    rustige avond groet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoe keurig en netjes in je bieb!
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goedemorgen Haba ik heb wat uitleg neer gezet. Heb je vrij vandaag???? En je trouwe maatje van 4:wielen is er ook weer. Ik ben benieuwd hoe het gaat straks met de gemeente op bezoek.v . Maar goed fijne donderdag πŸ‘ groetjes van mij πŸ™‹πŸ˜˜

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie verzameling en ook een mooie opsomming van wat er te zien is op de foto. De Oale Grieze spreekt mij het meest aan, dat snap je natuurlijk wel?! Groetjes, Geesje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goedemorgen Haba je had over militaire ik heb als kind nog in een muziekkorps gezeten moest gelijk aandenken.
    Ja leuk hΓ¨ dat tafeltje en wat een ruimte nu die lange salontafel weg heb gezet die haalt Noppes dinsdagmiddag voor me op. Kan iemand anders blij mee maken. Aha je had een vrije dag gisteren en straks lekker zwemmen . Ik ga boodschappen doen en vanmiddag is Jaap weer thuis voor weekend . Fijne vrijdag πŸ‘ groetjes van mij πŸ™‹πŸ˜˜

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Goedemorgen Haba
    Dat zijn best veel boeken
    Bij mij zitten ze in een doos en ook nog wat exemplaren in de kast
    Ik vind het nogal snel rommelig worden en daar hou ik niet van
    Fijn weekend
    Liefs Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow wat heb jij veel boeken in huis. Boeken in de kast staat leuk. Dit hebben wij niet eens. Alleen echte foto's boeken die zelf ontworpen gedaan. Alvast fijn weekend Haba. Geniet met de mooie weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heerlijk die boeken. Ik houd van boekenkasten vol met boeken. Waar zit je dan te lezen Haba, als het niet in die rode stoel is? Ik heb zelf een verzameling oude boeken van Cissy van Marxveldt.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. een omvangrijk geheel dus .... mooi te zien al ben ik dan wel weer blijd at het bij jou staat en niet bij mij

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een hele goedemorgen Haba al is het nu heel even hier wat misserig. Voor vandaag tot nu toe geen plannen . Ik zeg fijne zaterdag πŸ‘πŸ™‹ groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Goedemorgen Haba ja alles smaakt heerlijk cake verrassend met overheerlijke smaak van de nectarines tomatensoep lekker met potje van verse gember. Om half 11 komt Ilse en jesslyn.op visite,en 4 uur komt Bjorn met stuk vlees denk hij aan de bbq gaatπŸ˜‚. Kwart voor 9 komt rolstoel Taxi weer en weekend voorbij. Fijne zondag 🍳🍞 groetjes van mij πŸ™‹πŸ˜˜

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een fijne ZONdag
    Het weertje word echt zomers dus volop genieten zolang het kan
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Goedemorgen Haba ja leuk hΓ¨ die staat zeker gauw. Is zo genot haar te zien en vandaag zie ik haar dus weer. Jij gaat lekker zwemmen 🏊 en ik ga heerlijk shoppen fijne maandag πŸ‘ groetjes van mij πŸ™‹πŸ˜˜

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Al wat herfst

De drukkerij