Doorkijkje

De lijsterbes is weer mooi oranje dus binnenkort worden de besjes weer opgegeten door de vogels, maar nu hangt het nog aardig vol. Deze foto is genomen door het vogelvoermandje heen. En die is niet dit jaar genomen, want inmiddels is dat rieten hangmandje stuk en naar de stort verhuisd. Het was voor de vogels wel lekker rustig want de kat kon ze niet zien als ze zaten te eten. Bovendien hing het in de boom aan een niet al te dikke tak dus veilig voor de vogels want buiten bereik voor Molly of de buurkat Simon. De zon schijnt laten we er een mooie zondag van maken.



Reacties

  1. ZIet er wel heel leuk uit Haba... je hebt geen nieuws huisje opgehangen dus begrijp ik

    Fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mogge Haba
    wat een prachtige foto van dit mooi mandje en de uitkijk van de vogels die er kwamen smullen :)

    rustige zondag groet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben ik weer ff gezellig. Hier was gisteren meer vallen en opstaan πŸ˜‚met weer . Nu zegt radar hele dag regen maar zonnetje ⛅☀️ straalt dus we gaan zo . Ja buurman van 15 huizen verderop schaamde ook een beetje maar ja je moet net toevallig langslopen en hij kijken hahahah Het is enorm lange straat hij loopt ook nooit langs ons huisaar goed fijne zonnige dag πŸ‘

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is echt een heel mooie foto en een kijkje gelijk op mooi zitplekje. Lieve groetjes, Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke foto!
    Weer zo'n nieuw mandje kopen? het hΓ‘d z'n voordelen zo te lezen! :-)
    De zon schijnt hier al een tijdje niet meer.. het is stortbuien en onweer wat de klok slaat.. maar we vermaken ons toch wel hoor! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wanneer ik weer zo'n mandje tegenkom zal ik het waarschijnlijk wel kopen, tenminste als ze er geen kapitalen voor vragen.

      Verwijderen
  6. Het geeft een leuke inkijk in je tuin
    En ja vogels en katten zijn geen goeie combi...
    Vandaag nog half uurtje buiten kunnen zitten en toen kwam de regen pffttt
    De ZONdag deed zijn naam geen eer aan.
    Fijne week

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk doorkijkje zo... misschien weer zoiets ophangen.

    Love As Always
    Dimario

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goedemorgen Haba weer nieuwe week jij start met zwemmen🏊 . Ik zeg fijne maandag πŸ‘ groetjes van mij πŸ™‹πŸ˜˜

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goedemorgen Haba
    Wat een leuke foto
    Fijne plek ook
    Fijne nieuwe week
    Liefs Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat is pas een mooie uitkijkpost voor de vogels...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goedemorgen Haba ja auto is weer nagekeken en heeft 2 nieuwe voorbanden op merkte ik ook met naar huis rijden. Vandaag fysio en markt verder geen verplichtingen . Ik zeg fijne dinsdag πŸ‘ groetjes van mij πŸ™‹πŸ˜˜

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind het een heel mooie foto. Creatief ook! Zo zien we de uitkijk die de vogels op jouw tuin hadden. Het ziet er zeer bekoorlijk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Goedemorgen Haba vandaag weer bootcamp weer zin in. Hoop wel beetje droog blijft. Jaap heeft maagonderzoek deze keer ga ik er niet heen . Morgenavond na avond eten komt hij al thuis en word vrijdagochtend hier opgehaald voor afspraak in ziekenhuis dan ga ik wel mee. Wond bij stomp heelt slecht
    Dus zo ineens ziet de week anders uit. Is hele dag oppas bij Laura vandaag???. Weet ook niet wanneer scholen begint . Hier dacht ik volgende week. Ik zeg fijne woensdag πŸ‘ groetjes van mij πŸ™‹πŸ˜˜

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wel een mooi doorkijkje. Een nieuw kopen voor de vogeltjes?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Goedemorgen Haba hoe was de eerste oppasdag en Laura eerste schooldag?? Vandaag dus Aiva eerste schooldag weer . Denk altijd spannend . Ik hoop straks droog is ga zo boodschappen doen maar later wil ik even over de matzmarkt een bekende staat daar. Goed ik zeg fijne donderdag πŸ‘ groetjes van mij πŸ™‹πŸ˜˜

    BeantwoordenVerwijderen
  16. En smaakte de koffie ?
    Vast wel...daar begin ik de dag mee
    Groetjes en fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Goedemorgen Haba hoe was oppassen bij Aiva had ze veel te vertellen. Jaap heeft niet echt pijn maar vervelende is dat leren lopen met de beide prothesen kan niet. En ja zou fijn zijn dat wond dicht gaat nu komt er al weken vocht uit. Hij moet nu wel de anderen prothese veel aan trekken ivm wennen . Ben benieuwd wat ze gaan zeggen daarover. Ja wel steeds tegenslag helaas. En volgende week uroloog want dat plassen zonder catheters zal ook fijn zijn. Maar kan te maken hebben van de septecocken bacteriΓ«n.bmqar goed jij gaat straks baantjes maken🏊🏊.vfijne vrijdag πŸ‘ groetjes van mij πŸ™‹πŸ˜˜

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Goedemorgen Haba
    Ik wens jou ook een heel fijn weekend
    Liefs Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooi zitje heb je daar. Het ziet er heel aangenaam en gezellig uit om te verpozen.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ja het is echt een mooie foto; wat wordt zo'n plekje idyllisch he als een foto precies goed is :) Nou ja, anders ook, hopelijk. Leuk om even weer bij te lezen Haba, de blogjes over boeken interesseren me ook altijd! Dat ze maar altijd mogen blijven bestaan... voor een boekhandel moet je van mij uit gezien al behoorlijk ver reizen, helaas. Maar goed, op internet kun je rustiger zoeken en vergelijken precies zo lang het je uitkomt, dus als een boek bestaat vind je het wel; en dat is ook wat waard.

    Nog dankjewel voor je reaktie bij mij, hè. Ja klopt helemaal, het zijn van die dagen dat je de overledene wel in je hoofd hebt zitten; maar functioneren is gelukkig wel mogelijk. Het heeft, in de loop der tijd, heel veel uitgemaakt dat wij in de familie altijd over haar konden praten. Het werd geen verboden onderwerp, zoals je soms ziet bij overledenen. En zo verwerk je het langzaam...

    Nou, ik hoop dat ik nog vΓ³Γ³r de kerst weer wat inspiratie krijg. Anders hoor je in ieder geval op mijn blogje pas in december weer van me.... Duimen maar, doe ik ook haha. Alle goeds!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Goedemorgen Haba oeps zie gisteren vergeten knop in te drukken. Goed Bjorn is geweest heerlijke tray groenten en piepers gemaakt. Vandaag eten we wat we anders zaterdag hadden gegeten . Soep en broodjes kroket. Het weer met mooie worden deed ff . Maar vandaag moet het beterde zijn. Misschien rondje om. Ja we kunnen nergens verder heen want is geen inklapbare rolstoel. Die krijgt hij wel. Goed de maat van jasje toen gekocht nu heeft ze nog lang plezier van . Ik wens je een fijne zondag 🍳🍞 groetjes van mij πŸ™‹πŸ˜˜

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Al wat herfst

Mijn eigen verzameling ;)

De drukkerij