De drukkerij

 Vandaag ben ik even in dat 'boekenparadijs' geweest om een paar boekenbonnen te verzilveren die ik met mijn verjaardag kreeg. Nu heb ik er nog in voorraad dus ik kan nog wel een aantal boeken kopen. 

                    


Nu eerst maar even deze twee boeken lezen dan heb ik nog meer leesplezier in het vooruitzicht. Nu heb ik een boek over  'de Camino' gekocht. Dus die eerst maar eens lezen ook heb ik nog een boekje gekocht met het verhaal over hoe een kat zijn mens ziet. En ik heb nog boekenbonnen over. Heerlijk om in die boekhandel rond te struinen  en te weten dat je nog genoeg boeken kunt kopen van je bonnen. Tja ik ben altijd al een lezer geweest, en wanneer je graag leest verveel je je nooit zeg ik altijd. Nu ben ik iemand die haar boeken meerder keren leest en mijn boekenhoek is dan ook heel goed gevuld.



Reacties

  1. Ik lees ook graag, thrillers, heerlijk! Veel leesplezier gewenst. Groetjes, Geesje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij kon (en kúnt!) je hartje weer ophalen dus! Fijn kado!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat boekenparadijs doet zijn naam werkelijk eer in. In Rotterdam zit Donner, daar kun je bijna in verdwalen. Wat een rijkdom om zo veel boekenbonnen te hebben. Mij mag je dood gooien met boeken, maar dan wil ik ze wel liever eerst lezen (-: Veel leesplezire!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oo super je bent echt goed geslaagd las ik. Ik was een lezer ik las heel veel. Maar de laatste 4 jaren niet meer helaas wie weet. Fijn leesplezier

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik lees niet zoveel meer, maar mijn vrouw leest voor mij mee...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Misschien als ik wat meer tijd heb, vroeger tot eigenlijk een jaar of 14 geleden heb ik altijd veel gelezen, maar met kinderen in huis is dat weggegaan.

    Love As Always
    Dimario

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goedemorgen mijn eerste bootcamp straks weer naar jaren geleden,ben benieuwd hoe ik morgen ben🤭🤭🤭🤭🤭
    Nou ben ik kwijt bent f je vandaag bij wel of niet bij Laura ben. Ik zeg fijne woensdag 👍 groetjes van mij 🙋😘

    BeantwoordenVerwijderen
  8. alhoewel ik lezen wel leuk vind... doe ik het te weinig, kan de concentratie tussen de oren moeilijk opbrengen... maar boeken kopen vind ik wel zonde eigenlijk. Hier in de stad zijn 6 kringlopen dus boeken zat ;-)

    Maar goed, ik snap dat jij daar anders over denkt en helemaal blij bent nu, en dat snap ik ook en gun ik je uiteraard ook van harte ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik las altijd enorm graag, maar de laatste jaren kan ik me er niet meer toe zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ha die Haba
    ik wens je heel veel lees plezier

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De Camino is zo goed! Geniet!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Boeken zijn aan mij niet besteed, maar de 3 dochters en man lezen veel

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoe leuk om daar met je bonnen op zoek te gaan!
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ach jeetje hoop goed gaat met oma van Aiva 🙏o ja goedemorgen gisteren heerlijk en genoten van Bootcamp volgende week weer. Nee voel nog geen echte oijneijke spieren
    Om half 12 ben ik bij Ilse en Jesslyn gaan we eerst lunchen daarna naar Zaandam shoppen bij prenatale. Ik wens je goed donderdag toe groetjes van mij 🙋😘

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dit jaar lees ik meer dan in de voorafgaande jaren. En ik haal ze bij de kringloop of eens bij zo een mini boekenkastje als er wat moois tussen ziet wat mijn aandacht trekt. En hier bij een supermarkt staat ook een boekenkast en soms pluk ik daar ook wel wat uit. Heerlijk om in een wereld te kruipen van anderen als je een goed boek leest. Wens je veel leesplezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wel een heel leuk cadeau voor een lezer...en fijn uitje om boeken te zoeken.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Goedemorgen Haba alweer vrijdag dus Boris open boodschappen doen en uurtje of 2 is Jaap voor weekend thuis. De vliegt om me oren zo vlug 🤭🤭🤭Zwemse🏊en fijne vrijdag 👍 groetjes van mij 🙋😘

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Goedemorgen Haba
    Ik lees ook graag
    Maar dan meestal van die flutromannetjes
    Die lezen ook, lekker in bed
    Val ik zo in slaap
    Fijn weekend
    Liefs Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Boeken zijn heerlijk. Ze transporteren je naar andere werelden, en het verbreedt je horizon. Mijn lievelingsplek is dan ook de bibliotheek.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Goedemorgen Haba als droog is vanmiddag gaat Ilse en Jesslyn naar stadje en daar zal Jaap en ik haar ontmoeten. Verder geen plannen ja de was die vanacht heeft gedraaid hahaha . Heb jij plannen???? Ik zeg fijne zaterdag 👍 groetjes van mij 🙋😘

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik haal ze bij de bieb of kringloopwinkel.
    Deze ken ik nog niet.

    Veel leesplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Goedemorgen Haba boek al uit nou gisteren wel lang droog gebleven. Nu hoor ik al uren plensen. Dus zo even moed verzamelen om Boris uitgelaten🤭. . Bjorn komt om 4 uur hier eten en verder genieten want de voetbalmeiden zijn door 🎊🎊🎊🎊🎊🎊 fijne zondag 🍳🍞 groetjes van mij 🙋😘

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Goedemorgen Haba dus garage bellen raar zoiets zeg. Hoo ze je snel kunnen helpen . Heel vreemd zeg . Dus word niet zwemmen vandaag nou al je nieuws heb gezien hier in Purmerend kan je in een garage zwemmen jeeetje je auto zou er maar instaan. Heeerg vooral veel ouderen daar wonen. Heel veel sus6 zo 👍 groetjes van mij 🙋😘

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Goedemorgen Habacenn al nieuws over je auto,???. Hoop alles meevalt met maken en de kosten.. Zo wakker worden en geen regen horen hoop zo blijft
    Fijne dinsdag 👍 groetjes van mij 🙋😘

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Nou ga 🤞🤞🤞🤞🤞🤞🙏dat auto terug is vanavond

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat ziet daar goed uit. Zoveel boeken bij elkaar om te zien. Je leest graag boeken Ik weer niet., Veel lees plezier gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Al wat herfst

Mijn eigen verzameling ;)