Vandaag . . .

 . . . mijn verjaardag gevierd met kinderen, kleinkinderen, en mijn zus met haar man.  Ik had 's avonds voor ons een tafel gereserveerd bij het Mexicaanse restaurant om gezellig te gaan eten. Daar hebben ze voor de kinderen ook een speelhoek met ballenbak enz. zodat de kleintjes niet opgeprikt aan tafel hoeven te blijven zitten als het eten er nog niet is.  De foto's heb ik van de site van het restaurant, ik heb zelf geen foto's gemaakt.  Maar het was gezellig en het eten is er altijd goed. Het enige jammere was, dat mijn schoondochter niet in orde was en thuis is gebleven. Maar ik ga nog wel een keer met haar en mijn zoon ergens eten.




                                  


Reacties

  1. Leuk toch mag je nog een keer uit eten :)
    Geslaagd etentje en de kleinkinderen vast ook tevreden :)
    Fijne week

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Altijd leuk, met z'n allen uit eten.. en vooral als het voor de kleintjes ook leuk is.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Haba lekker toch zo eten op je verjaardag. Hoop het beterde gaat met schoondochter. Jaap is gisteravond weer terug en niet leuk maar ik zeg uf lekker rustig. Is best druk ben toch veel in de weer. Straks even naar tuincentrum voor lantjes indl de keuken kopen. Vanavond nou 5 uur komt Ilse en Jesslyn gaan we sushi đŸŖ eten in restaurant Roast. Jammie
    Fijne maandag 👍 groetjes van mij 🙋😘

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mogge Haba
    jammer dat je schone dochter er niet bij kon zijn
    de kinderen geheel tevreden denk ik ook
    en het eten prima , kijk al in al toch een fijne en lekkere avond :)

    geniet de dag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jullie hebben heerlijk gegeten. Ballenbak vinden kinderen heel leuk. Leuke restaurant uit de site geplukt. Het ziet goed uit. Leuk dat je gaat weer uit eten gaat met je zoon. Gewoon doen. Gezellig! Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jammer dat je schoondochter niet bij was. Sterkte voor je schoondochter.

      Verwijderen
  6. Goedemorgen Haba
    Fijn dat jullie zo genoten hebben
    Jammer dat jullie niet helemaal compleet waren
    Maar zo kan je het nog een dunnetjes over doen
    Fijne nieuwe week
    Liefs Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk om gezellig met elkaar uit te gaan eten met je verjaardag, Wij doen dat ieder jaar met onze trouwdag. En helaas, dat kan iedereen overkomen. iedereen kan ziek worden...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gezellig Haba. Jammer van je schoondochter, maar dat gaan jullie een andere keer goedmaken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn dat het zo'n geslaagde dag is geweest.
    Hopelijk gaat het snel beter met je schoonmoeder.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een fijne dag! En je hebt dus nog een tegoed, met je schoondochter.
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goedemorgen Haba vandaag fysio en marktoet extra kaas kopen want volgende week dinsdag ben ik de hele dag naar Helliomare dagje meelopen en gesprek met de artsen. Hoe is met je schoondochter hoop ze is opgeknapt. Fijne dinsdag 👍 groetjes van mij 🙋😘

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ach wat sneu voor je en je schoondochter !! Wens haar uiteraard van harte beterschap en ik feliciteer jou vanharte met je verjaardag. Op naar een volgende serie in Liefde, Geluk en Gezondheid

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Al wat herfst

Mijn eigen verzameling ;)

De drukkerij