Raadplaat

                                  Wie denkt te weten waar ik vorig jaar deze foto heb genomen?

 



Oplossing :  Deze foto heb ik gewoon in Vrouwenpolder genomen, daar was  (aan de Fort den Haakweg)
een Middellandse Zee tuin aangelegd, ik weet niet eens of die nog steeds bestaat want volgens mij zijn er daar nu zomerhuisjes neergezet. Maar ik ben de laatste tijd niet die kant op geweest dus zeker weten doe ik het niet. Mocht die tuin verdwenen zijn. . .  nou ja ik ben er een keer geweest en heb daar foto's  gemaakt. Als je op deze foto tussen de begroeiing door kijkt, zie je de duinen op de achtergrond. Het kan natuurlijk zijn dat er niet genoeg betalende bezoekers kwamen en dat zomerhuisjes heel wat meer opleveren. 

Reacties

  1. Ik heb geen idee, maar het zal het zonnige zuiden geweest zijn denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zuiden van Frankrijk? Kan er wel van genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gok maar wat...Luxenburg ???
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemorgen Haha geen flauw idee. Ben erg benieuwd. Elf uur visite en half 4 Bjorn die gaat bbqen
    Fijne zondag 🍳🍞 groetjes van mij 🙋😘

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Is het er niet meer dan heb je de foto nog . Trouwens is toch ch niet zover van jou vandaan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zou eht zeker niet geraden hebben ;-)

    Fijne zondag Haba

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mogge Haba
    dat had ik zeker niet geraden , ook al is het daar waar mijn wandeling vlakbij eindigde 5 juni 2019
    ik heb er wel een leuke herinnering aan , want ik zag een bord staan met " Karel Strand Café " er op :)

    geniet de dag

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goedemirgen Habaczo weekend weer voorbij. Jij gaat weer 🏊🏊🏊. Ik met Jaap naar Cardiologie en ruimen met Bjorn. Die heeft nog week vakantie.. Fijne maandag 👍 groetjes van mij 🙋😘

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze foto had ik niet op kunnen noemen. Prachtig daar. Volgens mij is bij jou in de buurt? Fijne dag verder.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Al wat herfst

Mijn eigen verzameling ;)

De drukkerij