Hieper de hiep. . .

. . . Hoeraaaaaa  vandaag ben ik jarig, laat ik nu gisteravond tot de ontdekking komen dat ik geen pak voor kwarktaart heb gekocht maar eentje voor mon chou taart. Dus morgenochtend snel nog even naar de super om de goede te kopen hopelijk is die dan nog op tijd voor de visite klaar. Zo niet, dan moeten ze tevreden zijn met appelcake. Tja dit is me in al die jaren nog nooit gebeurd, maar eens moet dan toch de eerste keer zijn. Zo nog even proberen wat te slapen, want anders gaat er vast nog meer fout. En morgen oh nee vanochtend wil ik vroeg bij de super staan.



Reacties

  1. Van harte gefeliciteerd hoop kaart is aangekomen. En een hele fijne dag. We met een hoog temperatuurtje zeg πŸŽ‰πŸŽπŸŽŠπŸŽ‰πŸ’•πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je verjaardag Haba. Vandaag te hoog temperatuur voor jou. Pfff... Precies op jou verjaardag. Maakt een mooie feestje van.Nu goede taart nemen. 🎁 πŸŽ‚ πŸ₯³ Fijne verjaardag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd Haba
    Ik wens je een hele mooie dag toe
    Liefs Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wens je en hele fijne dag en hoop dat alles lukt zoals gepland.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mogge Haba
    van harte gefeliciteerd
    laat de taart je goed smaken ongeacht welke het is
    fijn weekend groet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd Haba, Geen probleem van de taart hoor. Ik lust ze beiden :) Ik wens je een fijne dag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd! Mooie dag voor een feestje. En die taart is hopelijk nog op tijd klaar al vond ik als kind de kersentaart wel het lekkerst. Ik zal straks een toost uitbrengen op je verjaardag maar daar is het nu nog wat vroeg voor. πŸ₯‚

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van harte Haba. xxx. en nog vele mooie jaren in zo goed mogelijke gezondheid erbij hè!
    Gaat vast wel lukken met die taart.. lekkerrr.. eigengemaakte taart! ik hou me aanbevolen voor als er over is hehe.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van harte gefeliciteerd, ik wens je een hele fijne dag, en probeer het koel te houden hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. gefeliciteerd dan Haba, nog veel jaren erbij in Liefde, Geluk en Gezondheid.

    Enne monchou smaakt ook erg lekker hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Er is er een jarig hoera hoera
    Hieperdehieppiep hoera
    Gefeliciteerd
    En lust ze allemaal dus alles is lekker.
    Groetjes en geniet je verjaardag

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Van harte gefeliciteerd! Die taart ziet er heerlijk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Goedemorgen Haba hoe was je verjaardag geweest en taart???
    Nu opruimen schoonmaak en nagenieten. Waren je kinderen en fam ook gisteren of komen die vandaag?
    Ik zeg fijne zondag πŸ³πŸžπŸ‘ groetjes van mij πŸ™‹πŸ˜˜

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nog van harte gefeliciteerd.
    Taart of appelcake altijd goed.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Al wat herfst

Mijn eigen verzameling ;)

De drukkerij