Een Blauwtje

 En nog wat blommekes



















Reacties

  1. Een prachtig blauwtje.. en het zandoogje knipoogde ook nog even naar je! :-)
    Fijn weekend.. het wordt wel slecht weer, maar dat mag de pret niet drukken. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk als zo eentje in je tuin komt...fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeps, ik vergeet de mooie vlinders. Ik heb er hier nog niet veel gezien dit jaar...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zelfs meer mooi blauw op je foto's!
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goedemorgen Haba was jij die eens over vlinders had πŸ¦‹πŸ¦‹ wat een prachtige zeg. Jaap is nog even stadje in geweest ik heb gestreken en vriendin kwam langs was allemaal.erg gezellig. Vandaag ook geen plannen we zullen zien . Fijne zondag 🍳🍞 groetjes van ons πŸ™‹πŸ˜˜

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Blauwe vlinder is zeker mooi. Opvallend! Mooie foto's Haba. Gezellig zondag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooiiie weelde in de tuin, prachtig... niet alleen dan blauwtje overigens, dat zwartsprietdikkopje is ook een bjoetie

    Fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dankjewel voor deze leuke bloemetjes.

    Kleuren de dag met deze regen:)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig hoor, vooral het Icarusblauwtje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Genieten van je serie foto’s. Zo’n blauwtje kwam ik nog niet tegen. Zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi!!!!! Groetjes Geesje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goedemorgen Haba Jaap was had een latertje taxi kwam 2 uur later over 11 uur dus net voor klik 12 uur was hij binnen.
    Woensdag zie ik hem ivm afspraak bij IC afd evulatiegesprek beide van hoe gaat het nu??
    Maar goed nu deze nieuwe week opstarten jij met zwemmen🏊 zal wel stil zijn met nu vakantie?? Fijne maandag πŸ‘ groetjes van mij πŸ™‹πŸ˜˜

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Goedemorgen Haba
    Wat een schitterende plaatjes
    Fijne nieuwe week
    Liefs Jannie

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Al wat herfst

Mijn eigen verzameling ;)

De drukkerij