Nog een paar. . .

. . . foto's van mijn wandeling in het gebied van de Veerse kreek. Ik heb momenteel niet erg veel inspiratie voor nieuwe logjes dus dan maar wat foto's neerzetten zodat er toch nog wat te zien is.


                                                                                       Het brugje over een uitloper van de kreek  

                                                                                   

De hoge stoel die kun je beklimmen en met het hele gezin een fraai uitzicht hebben








Zo'n overzicht is mooi om even een fotoke van te maken. Nu heb ik deze niet vanuit de stoel gemaakt maar ik stond gewoon aan de oever.

Reacties

  1. Ik ben hier niet geweest toen we in Veere waren, wellicht nog een keer teruggaan...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een leuk gebied om een wandeling te maken

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, dat valt me wel een beetje van je tegen hoor.. niet eens even op die stoel geklommen voor het mooie uitzicht? Wél over die geinige brug gegaan dan? :-P

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Voor op die stoel te komen, zouden ze mij toch eeen kontje moeten geven hoor.
    Dat zijn niet mijn favoriete brugjes om over te lopen...zwak hè?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ruimte en klauteren voor de kinderen...meer is er niet nodig om je te vermaken.
    Maar ook om te wandelen dus...mooi dat bruggetje ook ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig hoor. Mooie omgeving daar. Zie ik dat ook nog eens een keer.

    Love As always
    Dimario

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook fijn, zo'n foto-logje!
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ha die Haba
    dat is zeker een mooie plek om te zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goedemorgen Haba prachtige foto's 👌. Wat is het daar mooi zeg . Ja hier heb je natuurgebied 'twiske ook gaaf . Jaren niet meer geweest. Voorheen met Shiver op de fiets . En nog eerder toen de kids klein waren. Ja heel mooi. . Ben nog steeds niet op strand geweest gisteren ook niet. Maar wat er ook gebeurd zaterdag met Bjorn gaan we. We gaan ook vroeg erheen voor het te druk word. Ik kom je leuke middag met Aiva wensen 👍 groetjes van mij 🙋😘

    BeantwoordenVerwijderen
  10. even (blog)pas op de plaats kan geen kwaad hoor, bloggen is een hobby dus leuk, zodra het een moeten wordt is het leuke er snel af

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goedemorgen Haba
    Ja heel mooi daar
    Lang geleden ben ik wel eens in Veere zelf geweest
    Heel pittoresk vond ik
    Fijn weekend
    Liefs Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goedemorgen Haba is weer zwemmen 🏊voor jou . Ik ga boodschappen doen wens je een fijne vrijdag 👍 groetjes van mij 🙋😘

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik ben dol op bruggetjes en deze vind ik erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Al wat herfst

Mijn eigen verzameling ;)

De drukkerij