Nieuwe kunst?

 Toen ik afgelopen week op mijn jongste kleindochter paste, heeft ze een mooi kunstwerkje gemaakt, er werd niet gezegd wat het voor moest stellen dus mag iedereen dat zelf beslissen. Straks gaat het weer in de map met haar werkjes. Nu bewaar ik niet alle kleurplaten, tekeningen, knutseltjes, want dan is mijn kast te klein. Maar voor mijn kleinkinderen heb ik plastic mappen met een rits bovenaan waarin ik een aantal van hun werkjes bewaar. Die krijgen ze wel als ze groot zijn. Deze bestaat uit twee papiertjes waarop ze x en o speelt (in haar eentje dus dan wint ze altijd) die zijn aan elkaar geplakt, daarop vier schelpen die ze hier van het strand meenam, drie pijpenragers wat losse letters een rijtje schittersteentjes. Kortom alles wat ze op het moment in de buurt had liggen.




Reacties

  1. Leuk toch, ik heb hier ook een mapje liggen van Jeslynn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie herinnering aan de jonge jaren. Heel kunstig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig Haba
    daar zal ze later blij mee zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk hoor, ik zou t ook bewaren voor later

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Pure kunst.... en daar hoor je niet altijd wat in te zien.

    Love As Always
    Dimario

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goedemorgen Hab als ik een keer draai mak zie ik dierenhoofd lekker creatief. Ik hou daar van. Zo is markt dag en vanmiddag naar Jaap fijne dinsdag 👍 groetjes van mij 🙋😘

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit ziet leuk uit. Je kleindochter wilde leuks gaan doen. Echt kunst om te zien. Fijne dag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goedemorgen Haba
    Wat mooi
    Dat verdient wel een leuk plekje
    Fijne nieuwe week Haba
    Liefs Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk en mooi, "ze wint altijd" hahahaha!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuk, en voor hen ook als ze later groot zijn en ze zien wat ze allemaal voor oma gemaakt hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Grappig en ja je moet het doen met de dingen die voorhanden zijn ;)
    Leuk vind ik die werkjes altijd.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat zijn de mooiste kunstwerkjes, inderdaad, heel goed bewaren. Groetjes, Geesje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Goedemorgen Haba je vroeg hoe met Jaap ging beetje stilstand nu. Gisteren toen ik bij hem was belde mijn huisarts mij op,heb de mobiel op luidspeker gezet zodat Jaap hem kon beantwoorden. Wat was hij blij zijn stem te horen de huisarts. Ze hebben half uurtje elkaar gesproken. En over 2 weken belt hij Jaap weer op.n. Vandaag ga ik eens weer huisvlijt na stuk lopen met Boris. Ik zeg fijne middag met Laura 👍 groetjes van mij 🙋😘

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Al wat herfst

Serviesjes

Mijn eigen verzameling ;)