Net te weinig rood

 Maar ik kon niet overal stoppen om de foto te nemen, een stuk terug waren er veel meer klaprozen tussen de margrieten en boterbloemen. Hier kon ik snel even een foto van de berm maken , het is zo leuk al die bloemen daar te zien, beter dan dat ze alles wegmaaien. Op de foto zie je het paars van de hondsdraf ook niet goed al stond die er wel tussen. Kortom de foto laat niet de mooie bermbegroeiing zien die je er kunt zien. Binnenkort zal alle bloei misschien verdwenen zijn maar de margrieten blijven meestal vrij lang te zien dacht ik, het zijn dan niet dezelfde als die op de foto, maar een nieuwe bloei. Op de kruispunten is alles wel weg , maar dat is voor de verkeersveiligheid ook wel verstandig natuurlijk. Nu waren er meer kleuren te zien dan op de foto die ik een tijdje geleden maakte, toen was het allemaal wit van meidoorn en fluitenkruid, ik vind het leuk dat er nu meer kleuren te zien zijn .




Reacties

  1. Toch best wel leuk en mooi één zo'n klaproos.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, is soms lastig om precies te kunnen stoppen waar je zou willen.. heb daar op vakantie ook vaak last van. Ooit een prachtig korenveld gezien met klaprozen, kamille en korenbloemen aan de rand, zó mooi en kleurig.. had daar wel de foto van m'n leven kunnen maken, maar ja.. er was nergens een stopmogelijkheid.. helaas. Jij hebt nog wát kunnen kieken! Fleurig hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zag al meer klaprozen gisteren bij een wandeling en vind het paars tussen al dat wit en geel mooi om te zien. Maar de klaproos blijft mijn favoriet
    Groetjes en fijne week

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig dat ze even mogen groeien... Maai Mei niet!
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van mij mogen ze het laten verwilderen als het verkeer er geen last van heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik hou van bergbloemen, allemaal verschillende soorten fluitenkruid ;-)

    Love As always
    Dimario

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goedemorgen Haba ja gezellig hè word je echt vrolijk van. Ik denk hier sinds te weinig bijen zijn ze mee begonnen zijn. Zo deze week maar 1 x zwemmen dus bedenk ik net . Ik ga naar markt verder die ik niet veel ivm.spierpijn van werk wat ik gisteren heb gedaan. We naar Jaap ben benieuwd of we al wat horen over morgen of volgende week word
    Fijne dinsdag 👍 groetjes van mij 🙋😘

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Klaprozen... maken mij alitjd gelijk blij... des te meer des te beter en ja die bermen, daar kan ik ook enorm van genieten inderdaad.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goedemorgen Haba ik heb weer nieuwe blog gemaakt dus word weer lezen. Fijne middag met Laura 👍 groetjes van mij 🙋😘

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goedemorgen Haba puff wat was ik moe gisteren toen ik thuiskwam ja veel gehoord en gezien. Maar goed vandaag breng ik alleen met Anja haar hondje naar Pension in Berkhout. En ga verder niks doen. Morgen druk weer boodschappen doen en half11 of eerder naar Wijk aan Zee ga ik lunchen met Jaap en daarna weer naar huis . Denk weeke d druk genoeg zal worden al hoewel???? Nog niks gehoord wie wat . Fijne middag met Aiva 👍 groetjes van mij 🙋😘

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi toch één klaproos tussen de margrieten!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Al wat herfst

Mijn eigen verzameling ;)

De drukkerij