Missen

 Nog regelmatig denk ik aan mijn overleden man,  dit gedicht heb ik niet direct na zijn dood gemaakt, maar soms lijkt hij nog erg dichtbij. Dan kijk ik rond half zes op mijn horloge en denk goh je bent laat vandaag, maar bijna op hetzelfde moment besef ik weer dat hij helemaal niet uit zijn werk zal komen. Bovendien was hij net een klein jaar met pensioen dus hij was al een tijdje thuis. Na al die jaren is het toch vreemd dat soort gedachten, in januari was het al negen jaar geleden dat hij stierf.




Reacties

  1. Toch kan ik me dat heel goed voorstellen. Ik moet er niet aan denken...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Haba . Je zegt januari was het al negen jaar,ik zeg was het pas. Zolang is het niet,en wat is tijd. Als je zoveel van elkaar heb gehouden. Nee ik begrijp je helemaal. Nu vooral . Ik weet niet of je wat gaat doen vandaag. Ik haal Ilse en Jesslyn op gaan naar Jaap hlf 11 en 6 uur eet ik bij Bjorn.
    Fijne zondag 🍳🍞 groetjes van mij 🙋😘

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Haba
    Kan me niet indenken hoe dit moet zijn
    Moet er eerlijk gezegd ook niet aan denken
    Maar na wat er de laatste tijd hier gaande was
    En nu wat er bij Floor allemaal gaande is
    Sta ik hier regelmatig bij stil
    En kan ik alleen maar dankbaar zijn
    Fijne moederdag Haba
    Liefs Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zoals jij je gevoel kan omschrijven in zo'n prachtig liefdevol gedicht is geweldig, sterkte Haba, er zijn van die dagen dat het gemis extra groot is, ik wens je toch een mooie moederdag toe. Liefs, Geesje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kan wel voorstellen dat je mis. Wat heb je mooie gevoelig gedicht geschreven.
    Al 9 jaar weer. Toch wil ik je fijne Moederdag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is het missen wat het maakt zoals het is. Ik begrijp het goed. Ik wens je sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. is toch logisch?!
    Ik sta dan wel niet in jouw schoenen maar ken veel mensen om me heen die dat wel doen en ik zie het bij hen ook gebeuren... herinneringen zijn mooi en je mag (moet?) ze levend houden door erover te lbijven vertellen vind ik dan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mogge Haba
    ik kan me het op de klok kijken en dan denken goh wat is ie laat , goed voorstellen
    het gedichtje is heel mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooi gedicht hoor.
    Goed dat je nog regelmatig aan je man denkt, en de fijne herinneringen levendig houd.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. negen jaar lijkt lang, maar het is lang in lijden en niet lang als je het samen meemaakt. Sterkte.

    Love As always
    dimario

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het gemis blijft...dan tellen de jaren
    Mario beschrijft het mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Al wat herfst

Serviesjes

Mijn eigen verzameling ;)