Dorpsfeest

Altijd in de hemelvaartvakantie is er hier een dorpsfeest, met marktkraampjes en een kleine kermis. De kinderen en kleindochters waren op bezoek dus we zijn met zijn allen even naar het deel gewandeld waar van alles te doen was. Mijn kleindochters hebben beiden 'eendjes gevangen' altijd prijs en op de trampolines gesprongen, ik dacht eerst dat Aiva het niet zou durven, maar die kent helemaal geen angsten, nu sprong zij met de rug naar ons toe, dus ik heb alleen een foto van Laura  'in volle vlucht'  Als de kinderen niet waren gekomen was ik niet naar die festiviteiten toe gegaan, want die zijn elk jaar zo'n beetje hetzelfde. Maar de beide meisjes hebben genoten, nog een enorme suikerspin op de terugweg en het feest was compleet.




Reacties

  1. mogge Haba
    en dat ze plezier hadden is te zien aan 1 van hen , en ja dan heeft oma ook plezier

    geniet de dag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als de kleintjes genieten, geniet je zelf ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Springen en een suikerspin.. dan is het voor hun al snel een geweldige dag.

    Love As Always
    Dimario

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, dat soort festiviteiten zijn véél leuker met een paar van die meisjes erbij.. voor ons volwassenen hoeft dat allemaal niet meer zo hè. Ze hadden een prachtige dag zo te zien.. en jij dan meteen óók natuurlijk! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoie Haba, Hou ook wel van dorpsfeesten want er is voor groot en klein altijd wel wat te zien en te beleven. En in al die speelen doe dingen ga ik ook niet meer in hoor maar fijn dat de kinderen genoten. En ja een suikerspin die lust ik ook wel zo af en toe. Hier in de stad was er weer eens de gezellige havendag na 3 jaar en daar had ik echt naar uitgekeken. En ik was hier dan ook de gehele dag geweest. Heb het blogje net geplaatst. Wens je mooi en gezellig weekend toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk en gezellig, dat was dus genieten voor allemaal hè?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat zijn toch de leuke dingen voor kinderen...samen met oma en het feest is compleet:)
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Daar doen we het voor als oma 😂

    BeantwoordenVerwijderen
  9. 't Geluk van oma te zijn...
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goedemorgen Haba hier is ook de voirjaarfeesten begonnen begin met kermis nou ja eigenlijk met Koningsdag feest. En toen in Boris uitliet gisteravond was er groot spektakel van vuurwerk. Boris ging gewoon door met snuffelen doet hem niks. Vandaag geen planning misschien even de stad in ach niks bijzonder voor mij ik woon 5 min lopen vandaan. Leuke actie foto van Laura
    Fijne zaterdag 👍 groetjes van mij 🙋😘

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk Haba, met oma naar de 'kermis' als het ware.. .welk kind wil dat nou niet ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat soort dagen zijn aan mij ook niet echt besteed, het is idd altijd hetzelfde. Ik heb ook nog geen kleinkinderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Goedemorgen Haba
    Wat een leuke actiefoto
    Wens je een heel mooi weekend
    Liefs Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Goedemorgen Haar ik moest gisteravond aan je denken. Ja liet Boris uit en hoorde het gegil van de kermis . Ja meteen al toen ik de voordeur opende . Vanavond laatste keer dat word opgeruimd . Kunnen de restaurants hun terrassen weer opbouwen. Goed ik ga maar eens medicijnen innemen en bakje latte maken fijne zondag 🍳🍞 groetjes van mij 🙋😘

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Al wat herfst

Serviesjes

Mijn eigen verzameling ;)