Koningsdag

 Al is het nu de tiende keer Koningsdag, ik denk nog steeds Koninginnedag in mijn achterhoofd , nu heb ik Wilhelmina niet meer meegemaakt, maar wel Juliana en Beatrix natuurlijk.  Vandaag nog wel naar de tv kijken en natuurlijk even met mijn zus bellen over de kleding van de dames ( watatzean) Dat is gewoonte geworden op deze dag . Sinds mijn man is overleden haal ik geen oranje tompouce meer, in mijn eentje vind ik dat niet gezellig om te doen. Maar iedereen een fijne dag gewenst, wat je ook doet of niet doet.



Reacties

  1. Ja hoor heb ik ook gauw innetje weg hahahha fijne dag. Ik ga op bezoek πŸ‡±πŸ‡ΊπŸŽ‰πŸŽŠπŸŽ‰πŸŽŠπŸ‡±πŸ‡ΊπŸ‘

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik denk ook nog steeds in Koninginnedag, kan er niets aan doen. Maar ik vier het eigenlijk nooit.

    Love As Always
    Dimario

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ha die Haba
    aan mij gaat dit geheel voorbij
    maar een tompoes lust ik wel , ongeacht de kleur :)
    geniet de dag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een gewone dag voor de gewone mens
    Al is het dan een vrije dag...vind het te druk overal ;)
    watatzean ;)
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Voor mij een dag zoals alle anderen met dat verschil dat ik ook vandaag een halve aan het klussen was bij mijn dochter.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goedemorgen Haba geen Hoorn vandaag naar fysio en 12 uur naar de kapper laatste keer naar haar. Ze stopt ermee geen personeel te krijgen. Jammer maar zo sprongen ze als paddenstoelen uit de grond en zo verdwijnen vele kapsalons. Zwemse🏊 fijne vrijdag πŸ‘ groetjes van mij πŸ™‹πŸ˜˜

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik doe normaal niets op de verjaardag van onze koning. Ik heb niets met het koningshuis namelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Intussen zit die dag er bijna op...
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wij hebben ook geen oranje tompouce genomen. Ik ben wel even weg geweest hier onze buurt. Het was erg rustig geweest bij ons buurt. Het is zonnig. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Al wat herfst

Mijn eigen verzameling ;)

De drukkerij