Het was weer. . .

 

. . . gezellig en ook lekker  ๐Ÿ˜‹ mijn zus en haar man waren gisteren op bezoek, dan zorg ik altijd voor een bolus bij de koffie, voor de mensen die niet weten wat dat is zet ik er ook even een afbeelding bij.

Nou dat heeft weer gesmaakt, mijn zus koopt ook altijd als ze hier zijn voor iedereen (hun zoons+ gezinnen en natuurlijk ook voor henzelf) een bolus. Sommige mensen smeren er ook nog roomboter op, maar dat doe ik zelf nooit ik vind het zo al lekker genoeg. We zien elkaar vier keer per jaar, vroeger was dat met de verjaardagen van mijn man en mij en die van mijn zus en haar man. Nu mijn man er niet meer is, komen ze in het voorjaar en met mijn verjaardag hier, en ik ga met hun verjaardagen daarheen. Zo zie je elkaar tenminste nog regelmatig irl , zij wonen in de Bilt, dus dat is toch altijd wel een eindje rijden.



Reacties

  1. dat is mooi Haba
    elkaar opzoeken en samen gezellig iets lekkers eten
    rustige zondag groet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je ze nog ziet hoor.
    Zo'n bolus lust ik ook wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat jullie het samen nog zo leuk hebben, ik hou niet van een bolus, zoetigheid is niet mijn ding. Groetjes, Geesje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, de bolus, lekker hoor :) Ik eet er af en toe ook een ondanks dat ze best zoet zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een Bolus, die hoort er zeker bij. Ik smeer er ook niets op hoor, zo zijn ze zeker lekker.

    Love As Always
    Dimario

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gezellig samen en iets lekker eten. Iets nieuw leren kennen. Nu nog eens proberen te vinden en proeven.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het in ieder geval een mooie gewoonte om dat te doen ieder jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goedemorgen Haba ooo die zijn echt lekker. En je smult na eten nog van want je moet je vingers aflikken๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
    Vandaag is Bjorn jarig vieren doen we ooit of volgend jaar
    Ik zeg fijne maandag ๐Ÿ‘ groetjes van mij ๐Ÿ™‹ en zwemse ๐ŸŠff die bollus weg zwemmen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Volgens mij heb ik nog nooit geen bolus gegeten ;)
    Groetjes en fijne week

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie traditie, zo zie je mekaar รฉn lekkerrrrr...!
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goedemorgen Haba dinsdag alweer. Dus snel markt over want 10 uur bij Fysio zijn. Dan naar huis half2 met of zonder Ilse naaar Bjorn. En hij rijd naar ziekenhuis. Ben erg benieuwd wat de arts gaat zeggen.
    Maar goed we zullen beleven.. fijne dinsdag ๐Ÿ‘ groetjes van mij ๐Ÿ™‹๐Ÿ˜˜
    Water loopt weet uit mijn mond als ik die bollus zie hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goedemorgen Haba
    Ja heerlijk zo'n bolus
    Wel een bommetje denk ik
    Wens je een hele fijne nieuwe week
    Liefs Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Goedemorgen Haba nek is vandaag opgeschoven ze appte kon toch niet gisteren.
    Ze zal goed moeten kneden๐Ÿคญzo vast die zit. Ilse komt naar mij gaan we vanmiddag samen naar Jaap. Jesslyn zit op de iovang.Fijne middag met Laura en fijne woensdag ๐Ÿ‘ groetjes van mij ๐Ÿ™‹๐Ÿ˜˜

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Al wat herfst

Mijn eigen verzameling ;)

De drukkerij