Ergens

 



Reacties

  1. mogge Haba
    een mooi gedicht zette je neer
    geniet de dag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze gedicht is heel gevoelig om te lezen. Wel prachtig gedaan Haba. We wensen je een mooie zonnige dag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik denk dat je deze al eens eerder postte, het komt me bekend voor, maar het blijft een prachtig gedicht.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi, dat gedicht. Echt prachtig, Haba.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooit zul je weer samen zijn.

    Love As always
    Dimario

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij zit met je gedachten in de zevende hemel...mooi dat je denkt dat jullie elkaar weer zullen zien.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig, de liefde springt er uit! Liefs, Geesje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hartstikke mooi Haba... mooie woorden om je aan vast te houden en op te vertrouwen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goedemorgen Haba wat een pracht gedicht,heel mooi. Heel onroerend ook. Jij gaat vanmiddag maar Aiva ik naar Jesslyn Bjorn komt Ilse ophalen en gaan naar Jaap ik vandaag een keer niet. Want gisteren ik alleen bij mij was hij bekaf. Geniet van Aiva fijne donderdag 👍 groetjes van mij 🙋😘

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Al wat herfst

Mijn eigen verzameling ;)

De drukkerij