Elfje

 Mijn overleden schoonzuster, had bij mij een stel kleine elfenbeeldjes gezien en wilde die zelf ook graag hebben, ik heb haar toen eentje cadeau gedaan. Maar later zag ik dat ze er zelf ook een paar bij had gekocht, deze heb ik toen op de foto gezet en er een knutseltje mee gemaakt. Ik heb er naast het elfje de volgende foto's bij gebruikt, de zee hier, een veer die een vogel in mijn tuin was verloren (die is eigenlijk wit) een overvliegende zwaan (of gans)  kortom alles samen is dit plaatje geworden.



Reacties

  1. Goedemiddag Haba prachtig zo gemaakt zeg. Bjorn's vriendin Dewi hield ook van elfjes elk jaar hangen wij een elfje bij haar graf . Jesslyn en Ilse zijn thuis alleen lig ik nu in ziekenhuis met wondroos. De medicijnen slaan niet aan . Dus als tegen zit lig ik hier 3 dagen. Bjorn gaat bij Jaap koken tot ik weer thuis ben.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige creaties maak je, en deze heeft dan ook nog een speciale betekenis, mooi hoor! Groetjes, Geesje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het weer leuk gedaan. Het blijft een leuke hobby.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi geheel zo... Daar heb je vast even op zitten knutselen, maar het is mooi gelukt.

    Love As Always
    Dimario

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goedemorgen Haba ja sliep erg vroeg dus half 5 wakker,nee geen Boris uitlaten. Zal wel lange dag worden hier.
    Zwemse 🏊 voor straks fijne maandag 👍 groetjes van mij 🙋😘

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooi Haba... heeft iets lieflijks en teers

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mogge Haba
    dat heb je schitterend gedaan , en deze zal een blijvende herinnering zijn
    geniet de dag

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een plaatje om bij weg te dromen...mooi gedaan
    Groetjes en fijne week

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goedemorgen Haba nou als meezit ben ik 5 uur naar huis. Om 4 uur komt gezellig Ilse en Jesslyn . Dan Bjorn en op weg naar huis gaan we Roti kopen jammie 😋
    Fijne dinsdag 👍 groetjes van mij 🙋😘

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Elven spreken veel mensen tot de verbeelding. Bestaan ze wel of niet. In sprookjes in ieder geval wel, en in jouw knutsel ook. Leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit heb je heel mooi gedaan. Met elfjes en grote zwaan voorbij vliegen. De kleuren is zeker mooi. Veertje eronder elfje heel apart gedaan. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goedemorgen Haba weer thuis helaas is Jaap grieperig niet goed voor vrijdag🥴 straks even de bezem door huis is hard nodig fijne middag met Laura 👍 groetjes van mij 🙋😘

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Al wat herfst

Mijn eigen verzameling ;)

De drukkerij