Avondrood

 



Reacties

  1. Het is maar in welk perspectief je dat ziet, maar ik begrijp het wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het alleen zijn is niet makkelijk te dragen. De treurnis blijft.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ha die Haba
    2 enorme verschillende zonsondergangen 🤗

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Probeer de mooie dingen te herinneren zodat de warmte blijft.

    Love As Always
    Dimario

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goedemorgen Haba ja de tekst doet mij nu wel .ooi bewoord
    Heb update staan fijne zaterdag 👍 groetjes van mij 🙋😘

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goedemorgen Haba
    Mooie maar ook verdrietige woorden
    Sterkte
    Wens je toch een mooi weekend
    Liefs Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit gedicht zegt zoveel over jouw gevoelens, het raakt me. Ik wens je sterkte toe en hoop dat er vele mooie herinneringen zijn die de overhand gaan krijgen. Liefs, Geesje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind van alles van het gedicht. Ik vind het mooi, gevoelig, verdrietig, hoopvol.. Mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi geschreven, met een verdrietige ondertoon.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze gedicht heb je mooi geschreven. Wel verdrietig om te lezen. Zon zegt al genoeg.....Het is zonnig. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Al wat herfst

Mijn eigen verzameling ;)

De drukkerij