Verkeersborden

 Zouden ze in Australië ook droge regen hebben?  Want dit verkeersbord lijkt me anders behoorlijk overbodig. Ik heb op het ogenblik weinig om een logje van te maken, daarom even dit bord dat iemand in Australië  op de foto gezet heeft. Aangezien ik daar nog nooit ben geweest, is de foto duidelijk niet van mezelf, maar er stond geen naam bij vermeld dus kan ik de fotograaf er niet bij zetten.



                                                          En nog eentje duidelijk nietwaar?

                                               Hier heb je dan  een duikersuitrusting voor nodig



Reacties

  1. Ik denk geen droogte hebben. Ongeveer paar weken geleden kregen overstroming. 8 januari was het geweest. Vreemd deze bord...... Fijne zonnige dag verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze borden hebben hetzelfde doel.. te waarschuwen voor overstroming van de weg en dat dat gevaarlijk kan zijn. Helaas hebben we door klimaatverandering dit soort borden steeds vaker nodig, dus ze komen hier ook nog wel denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat begrijp ik , maar het lijkt me dat je dat ook wel ziet of weet, wanneer je daar woont

      Verwijderen
    2. Dat weet je niet.. die borden kunnen net voor een bocht staan.. en er rijden ook wel andere mensen over de wegen daar dan alleen de mensen die er bekend zijn.

      Verwijderen
  3. Ze hebben daar toch elk jaar wel water op de weg...

    Love As Always
    Dimario

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemorgen Haba tja ligt waar in Australië er zijn gebieden waar zo weinig regent stort het een keer naar beneden dan veranderd de wegen zo enorm door .
    Ik had eens iemand op de Libelle forum die woonde ruim 30 jaar daar als ik kind daar gaan wonen. Ze was getrouwd en in de ochtend komt gillend haar kind naar haar toe . Het had gesneeuwd nou had vriendin ook nog nooit meegemaakt . Nu praat ik al zeker 15 jaar geleden terug . Ik weet nietisschoen 1 april borden . Maar goed fijne middag met Laura 👍 groetjes van mij 🙋😘

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mogge Haba
    er zijn nu delen van Australië waar zelfs de borden onder water staan
    geniet de dag

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tja waar valt de regen anders hè
    Vreemde borden
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik denk dat het water op de weg niet hetzelfde is als wanneer het hier regent.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Altijd leuk, 'andere' borden!
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Al wat herfst

Mijn eigen verzameling ;)

De drukkerij