Nog even geduld. . .


... en dan kunnen we weer genieten   




Reacties

  1. mogge Haba
    ja daar kijk ik al naar uit
    geniet de dag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen wouwwww prachtig zeg. Doet hoop goed. Kom net terug van boodschappen wat een regen en koud

    BeantwoordenVerwijderen
  3. :-) Jij kunt duidelijk niet wachten en kijkt de bloesem de takken uit.. maar helaas.. het fruit bloeit pas half april hoor.. duurt nog even. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wie kijkt daar nu niet naar uit :)
    Genieten willen we allemaal wel
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goedemorgen Haba wat leuk idee zo ma heb ik metijn kids ooit gedaan. Later aan ze gegeven weet niet wat ze ermee hebben gedaan. Vandaag alleen wasdag. Verder lekker niks heerlijk zo dag . Ik zeg fijne zaterdag 👍 groetjes van mij 🙋😘

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goedemorgen Haba
    Voorlopig wordt het weer even winter
    Maar ik kijk er ook naar uit
    Fijn weekend
    Liefs Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het duurt nog wel heel even, maar dan ziet het er hierachter weer prachtig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha, ja we moeten zeker nog even wachten. En mijn tuin loopt altijd wat achter dus hier duurt het nog langer. Maarrrrr als één keer de rododendrons komen, tegenwoordig eind april.... dan gaan we los! Mooie foto Haba.

    Dank je voor je bezoekje, wat zeg ik, bezoekjes! Alleen dáárom al moet ik wel blijven schrijven hè. Met plezier hoor, al moet er wel inspiratie komen natuurlijk. Dank ook voor het compliment; ach ik hoef niet echt te wachten op elfen in en rond mijn huis, maar om ze op de foto te krijgen is wel een dingetje! :)

    Zo, nu ga ik naar het gedicht hieronder kijken, vrrroemmm...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goedemorgen nou ik mag weer naar Jesslyn en morgen ook wat een feest.😂😂😂. Gisteren wat meer huisvlijt gedaan zoals paar dingen goed aanpakken . Ik zeg fijne zondag 🍳🍞 groetjes van mij 🙋😘

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zeker mooi gezicht dat weer uitbloeien. Nog niet te zien bij ons. Maar er is wel anders te zien. Het is nog koud. In de weekend word koud. Gaat vriezen. Alvast fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Al wat herfst

Mijn eigen verzameling ;)

De drukkerij