Nieuwe hobby??

 Volgens mij heeft Molly een nieuwe hobby gevonden. Ze kan nog zo onschuldig kijken, maar ja als enige kat in huis kan ze de schuld niet op een ander gooien.


Omdat de badkamerdeur hier niet goed sluit wanneer ik hem niet van binnenuit dicht draai, is het dus altijd mogelijk om wanneer ik niet in die ruimte ben een pootje onder de deur te steken en zo de deur open te doen. Ze vindt het kennelijk feestelijk om de handdoeken van het rekje te trekken en schilderachtig op de grond te gooien.  Nu is de tegelvloer meestal wel schoon maar door steeds nieuwe neer te hangen dan raakt de wasmand wel behoorlijk vol. Nu dus maar alleen een handdoek pakken voor ik de douche instap en die niet vooraf al klaar te hangen . Meestal hing ik als ik de ene in de wasmand gooide al eentje voor de volgende keer klaar. Maar tegenwoordig doe ik dat niet meer. Ach dat arme dier is dus weer een pleziertje ontnomen.

Reacties

  1. Hahahaha, Molly vindt vast wel weer iets nieuws uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zou ze niet gewoon een plaatsje op de badkamer willen? Een kattenmatje?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee hoor, ik heb haar ook al de toegang tot de slaapkamer ontzegd, want ik heb een kledingkast met schuifdeuren, die schuift ze dan open en trekt alle kleding van de hangertjes op de kastbodem . Ik denk dat ze vindt dat niets boven haar hoofd moet hangen.

      Verwijderen
  3. Ik geef haar geer ongelijk. De van ons halen de hele wasmand leeg en gaan dan met z'n tweeën erop liggen...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat soort dingen hoort een kat gewoon te doen. Vreemd dat ze het pas na zoveel jaar doet.

    Love As Always
    Dimario

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha🤭🤭🤭🤭 goedemorgen Haba ja arme Molly. Ben benieuwd of ze iets anders bedenkt. Zo leuk dat🤭🤭🤭🤭. Ik zou haar een handiekje geven. Heb ik met Boris die pakt elke keer vol trots vaatdoek . Dus elke keer weer een schone,we zeggen wel steeds wat heb je nu geknoeid. Dus de mijne ver achter aanrecht de zijne op plek waar niks staat. Vandaag komt Bjorn pizza bakken gezellig ik ga zo egs and sausage bakken voor breakfast.
    Fijne zondag 🍳🍞 groetjes van mij 🙋😘

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goedemorgen Haba
    Molly wilt je gewoon bezig houden hahaa..
    Fijne zondag
    Liefs Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kunt natuurlijk ook je deursluiting afstellen? Dan kan molly niet meer naar binnen, en kan jij gewoon je handdoek klaar hangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. of je gaat naar een goedkope textielwinkel en haalt er een paar... speciaal voor haar... en die was je dan 1x in de maand ofzo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Haba,

    Ojee Molly is weer wat plan met handdoeken. Grappig is Molly. Gaat wel hard doorheen.
    Katten hebben vaak zo streken om te doen. Leuke foto. Fijne dag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ben maar blij dat ze de closetrol met rust laat ;)
    Zo is de hond bij dochter dol op sokken en vooral degene die al gedragen zijn :)
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ieder diertje zijn pleziertje, gelukkig is 't te verhelpen...
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goedemorgen Haba en hoe was je weekend mijne top gisteren nog gelopen wat een wind zeg . Vandaag ook weer ff blok om . Gisteren gegeten bij Bjorn heerlijk zelf gemaakte pizza 🍕. Heb je verhaal van Boris en vaatdoek gelezen???
    Kom je goede start van de week wensen begint bij met 🏊👍 groetjes van mij 🙋😘

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Goedemorgen Haba ik weet wel dat ze hier in Purmerend weleens netjes hebben verplaats want nee is niet handig 🤭
    Zo vandaag zie ik Jesslyn weer.
    Kan niet wachten en dan ben.ik weer zo vroeg wakker ook 🥴
    Zeg fijne dinsdag 👍 groetjes van mij 🙋😘

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh oh.. Jaxon deed dat met de theedoeken die in de keuken hangen.. maar gelukkig alleen toen ie nog een pupje was.. het heeft me toen toch al genoeg theedoeken gekost, want hij trok ze kapot ook..!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Goedemorgen Haba heerlijke tijd weer met Ilse en Jesslyn op de markt . Gelukkig ze herkende mij nog 🤭. Vandaag ga ik tulband bakken heb er zin in. Jij gaat vanmiddag Laura ophalen. Van school fijne woensdag 👍 groetjes van mij 🙋😘

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het zonnetje schijnt dus gaat de goede kant op...laat de Lente maar komen ;)
    Groetjes en fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Goedemorgen Haba en doet nog steeds hier??? Vanmiddag Aiva ophalen zal eerdaags carnaval schoolvakanties zijn denk ik🤔. Fijne donderdag 👍 groetjes van mij 🙋😘

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Al wat herfst

Mijn eigen verzameling ;)

De drukkerij