Gedichtje

 


Reacties

  1. Daar voelde ik heel veel bij. Heel mooi Haba.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo rond jullie trouwdag komen die gedachten weer des te harder boven natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel gevoelig! Dit heb je mooi gedaan. Fijne dag verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi geschreven hoor, je voelt de liefde.

    Love As Always
    Dimario

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goedemorgen Haba wat een onroerend meer gezet. Weet niet hoe anders ik het moet zeggen. . Heel mooi ,ben stil en zeg fijne middag met Laura😘😘♥️

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goedemorgen Haba
    Wat mooi Haba...
    Het grijpt me aan....
    Fijne woensdag
    Liefs Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mogge Haba
    wat een mooi en aangrijpend gedicht
    geniet de dag

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig Haba... zo vol van Liefde en bijbehorende emotie over bergen en door dalen...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goedemorgen Haba gister n was mijn vriendin hier van 45 jaren vrienden zijn. Ze woonde in mijn straatje tot 28 jaar geleden. En najar n kwamen we niet meer zovaak maar we zijn er altijd voor elkaar dat wel. Dus we hadden veel te vertellen. Ze heeft ook een kado voor Jesslyn en ik gahalf 10 erheen . Ik weet niet maar is halve of hele of geen Aiva dag?🤔
    Fijne donderdag 👍 groetjes van mij 🙋😘

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een erg mooi, maar tevens erg gevoelig en ook verdrietig gedicht. Maar, ook erg sterk.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi omschreven zo in gedichtvorm.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het gemis van wat niet meer is 💚

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Goedemorgen Haba voor jou vandaag 🏊 en ik boodschappen doen en ook samen met Jaap naar Sligro. Verder niks gewoon nagenieten van gisteren fijne vrijdag 👍 groetjes van mij 🙋😘

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Potdorie die is mooi, Haba. Wie daar niet door geraakt wordt.... (is een bizar geval). Ik hoop dat de goede herinneringen je steun blijven geven, en dat je nog heel lang plezier hebt van je kinderen en kleinkinderen, als levend bewijs dat het goed was dat jullie elkaar ontmoetten.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Al wat herfst

Mijn eigen verzameling ;)

De drukkerij