Vandaag. . .

 . . . is het alweer negen jaar geleden dat mijn , geliefde, echtgenoot, vader van mijn kinderen stierf.  Ik leef verder en heus ook met plezier maar er is nog geen dag voorbij gegaan dat ik niet aan hem dacht. Zeker wanneer ik op de kleinkinderen pas, hij was altijd iemand die heel goed met kinderen overweg kon, jammer genoeg heeft hij alleen onze oudste kleinzoon gekend. Van het verdriet zijn de scherpe kantjes nu wel af, maar het missen zal altijd wel blijven. Regelmatig denk ik bij leuke dingen : "Wat jammer dat hij dit niet meer heeft meegemaakt" Maar dan probeer ik er voor twee van te genieten. 




Reacties

  1. Dan delen we een moeilijke dag. Vandaag negen jaar geleden stierf mijn moeder met wie ik een hele hechte band had.
    Veel sterkte vandaag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik kan me er wel van voorstellen, sterkte meis.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zijn geen leuke dagen, maar zoals je schrijft.. élke dag is er nog altijd het gemis, niet alleen op dit soort data. Ik wil me er geen voorstelling van maken hoe het is je liefste kwijt te zijn.. gelukkig heb je nog de mooie herinneringen.
    Een mooie slotzin.. probeer maar voor twee te genieten ja.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemorgen Haba ik denk van al 9 jaar geleden weet nog zo goed. Ik kan me voorstellen met leuke momenten je dan denkt had jij maar ook mee mogen maken. Nu vooral met ook nog 2 kleindochters . Veel sterkte 🙏 deze dagen . Ik onheils je van afstand ,😘😘♥️♥️

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vandaag dus een dag met een randje.
    Ja kan me voorstellen dat je op zo een dag extra aan hem terug denkt.
    De mooie herinnering heb je nog...sterkte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja.. dat is het, je moet genieten voor twee, dat is belangrijk. Dan geniet hij mooi met je mee. Sterkte vandaag. Maak een mooie herinnering voor deze dag.

    Love As Always
    Dimario

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve omarming, het gemis blijft...
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goedemorgen Haba ik zet mijn verhaal bijij wel meer . Hoop je lekker hen gezwommen gisteren
    Fijne zaterdag 👍 groetjes van mij 🙋😘

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Genieten met twee is leuker dan alleen. Moed en sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Al wat herfst

Mijn eigen verzameling ;)

De drukkerij