Nieuwe plank voor Molly

 Gister moest ik in de dierenwinkel zijn en zag daar krabplanken om tegen de muur te schroeven. Naast de buitendeur is een stukje muur waar ik altijd zo'n plank voor Moos had hangen en Molly gebruikt die ook, Maar nu was die echt aan het eind van zijn bruikbaarheid gekomen zoals je kunt zien.



Ik heb gisteren de nieuw gekochte plank eerst ingesmeerd met kattenkruid (er was een zakje daarvan bijgeleverd)  De oude van de muur geschroefd en de nieuwe op dezelfde plek gehangen, stevig aan de muur vastgemaakt, eerst nieuwe gaatjes + pluggen natuurlijk en mevrouw kan haar gang weer gaan. Het is ideaal vind ik, zo krabt ze niet aan mijn meubels . Eerst gaf ze de plank een aantal keren een kopje (ik denk vanwege het kattenkruid)  Maar later was ze er (met genoegen zo te zien) haar nageltjes aan het scherpen. Het was dus weer een zeer verantwoorde uitgave  En het ziet er voorlopig ook beter uit dan die rafelplank.



Reacties

  1. Dat ziet er weer netjes uit...en ja dat is beter dan de meubels ;)
    Fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sowieso beter dan aan je meubels..! Altijd fijn dat ze iets ook gebrúíken als je er zoveel moeite voor moet doen hè. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er goed uit, blijven ze van meubels en deuren af, hopelijk 😀

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Molly wordt verwend! Wordt wel weer even wennen...!
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel belangrijk om te hebben, want ze moet toch haar feromonen kwijt.

    Love As Always
    Dimario

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een van onze katten is daar echt wild op. Die sloopt zo'n plank binnen een paar weken. Daarvoor hebben we een speciale plank gekocht die het tot nu toe goed doet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goedemorgen Haar die ziet er zeker beter uit ja🤭🤭🤭 . Wij hadden altijd zo'n paal met touw werd ook altijd heel goed gebruikt. Ik ga straks voor eerst oppassen . Ilse laat haar wenkbrauwen doen is jaar niet meer gedaan. Ik heb er zin in
    Zwemse zo🏊fijne maandag 👍 groetjes van mij 🙋😘

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel verstandig, zo'n plank is goedkoper dan nieuwe meubels....hahaha!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goedemorgen Haba genoten weer van Jesslyn en woensdag weer even . Dna voor laatste keer huisvlijt dan kan ze het zelf vind ze. Oky ze fiets ook al (met trapondersteuning) . En verder voelt ze zich oky . Vandaag weer markt en verder lekker rustig dagje . Fijne dinsdag 👍 groetjes van mij 🙋😘

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goedemorgen Haba
    Die was wel aan vernieuwing toe ze te zien
    Wens je nog een hele fijne nieuwe week
    Liefs Jannie

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Al wat herfst

Mijn eigen verzameling ;)

De drukkerij