Weer voorbij. . .

 De kerst is weer voorbij. ik heb de boom weer opgeruimd tot volgend jaar. De ballen en slingers zijn eruit, nu de boom nog uit elkaar slopen en opbergen. Sinds ik alleen ben heb ik een nepboom gekocht want ik wil wel een beetje kerstsfeer maar geen uitgevallen naalden meer.



Het volgende feest staat hier alweer klaar over twee dagen zijn mijn bloedjes van kinderen weer jarig en dan is er . . .


Nu moet ik wel afwachten wat voor taart en kaarsjes staan er niet op omdat wanneer hun leeftijden bij elkaar worden opgeteld is er geen plaats genoeg vrees ik. Toen ze nog thuis woonden bakte ik altijd twee taarten, ze mochten zelf kiezen wat voor soort taart het moest worden.  Op de dag zelf kwamen opa en oma, tantes en ooms, neefjes en nichtjes kortom dan werden de verjaardagen samen met familie gevierd. Als de school weer begonnen was, kregen ze ieder hun eigen verjaardagsfeestje, want ze hadden natuurlijk ieder hun eigen vriendjes en vriendinnetjes. 

Zelf was ik blij als ook de maand januari voorbij was, ik had de achttiende januari ook nog de verjaardag van mijn moeder . Dus als februari kwam was het even uitpuffen geblazen, alle feestelijkheden waren dan even achter de rug. 

Reacties

  1. Hier zit de kunstboom, ook alweer in de doos hoor.
    Leuk dat je nog een feeste in het vooruitzicht hebt, alvast gefeliciteerd hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohh hadden jullie een tweeling ?
    Leuk...stond altijd al op mijn verlanglijstje
    Hier blijft de boom tot zeker 6 januari staan...vind het veel te gezellig.
    Ook wij hebben 3, 4, 7, en 14 jan verjaardagen.
    Bij de laatste werd altijd gezegd...zo ff rust tot 3 febr. haha
    Ja met een grote familie houden die dagen nooit op
    Groetjes en Gefeliciteerd voor de jarigen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hebben wij het even goed, als je geen boom hebt hoef je er ook geen af te breken...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo dat was dan goed gepland ;)
    Dacht gelijk aan een tweeling...niet dus!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WAAAAT?? de boom nu al opgeruimd? maar die moet blijven staan tot aan Driekoningen.. dat brengt geluk hoor! ;-) De onze laten we altijd staan tot net voor de eerste groenafval-ophaalbeurt in het nieuwe jaar.. dat is meestal meteen de eerste vrijdag, al is dat nu dus voor het eerst in lange tijd echt Driekoningen hahahaa!
    Wij hebben op Oudjaarsdag nog een verjaardag.. en kregen er in januari steeds meer verjaardagen bij.. een hoop achterneefjes, -nichtjes en aangetrouwden.. heb al verjaardagen op 6,7,8 en 9 januari, dan de 19e en de 20e (al hoef ik naar die eerste niet, maar die tweede.. dat ben ik zélf..!). Februari is echter nóg meer (3,4, 8,10,11,13,14,17,19, 22 en 23!).. en in maart ook veel.. én april.. enz. ..tjaaa.. het is eigenlijk in een frote familie het hele jaar druk met verjaardagen. De Coronacrisis was eigenlijk een 'blessing in diguise' hahahahaha!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook een nepboom maar die blijft tot de week na Nieuwjaar. Jij nog een feestje deze week! Dat is dus druk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. 't Is mooi geweest, voor jou...
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gelukkig is het opbergen van een Chanoekia nooit zo heel veel werk. Die mazzel heb ik dan weer.

    Love As Always
    Dimario

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mijn bomen blijven staan , in het bos 😁
    je hebt alweer feestjes in het verschiet , maak er maar wat moois van

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goedemorgen Haba nee de boom leegplukken mag pas van Jaap 2 januari ben liever nog later. Vandaag ben ik wel thuis maar Dat is voor huisvlijt en Boris uitlaten.. .
    Is het oppas vandaag of zijn ouders thuis vandaag en morgen?????
    Ik zeg fijne woensdag 👍 groetjes van mij 🙋😘

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goedemorgen Haba
    Toen ik nog werkte was mijn boom ook altijd weg voor het nieuwe jaar
    Maar nu laat ik hem nog lekker even staan
    Maar ik snap wel dat je voor de verjaardagen alles opruimt
    Fijne nieuwe week
    Liefs Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Laat ik nou je helemaal vergeten te feliciteren gefeliciteerd met zoon en dochter 🎊🎊🎈🎁🎉

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mijn kerstboom staat nog wel even.
    De naalden vallen tot nu toe nog niet af.
    Ik geniet er nog zo van.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Beetje laat, maar alsnog gefeliciteerd met de jarigen.
    Ik ken het, al die feesten na elkaar. Sinterklaas, kerst, oud en nieuw en op 2 januari is mijn zoon jarig. Voor hem ook niet leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Al wat herfst

Mijn eigen verzameling ;)

De drukkerij