Hij staat er weer. . .

 De wolengel hangt weer bovenaan, de piek ligt al een aantal jaren in de doos en komt daar ook met de kerst niet uit.  Ik heb jarenlang engeltjes van kamband geknoopt, sommige voor familie, vrienden en kennissen anderen voor de bazaar op de school van onze kinderen. Nu zou ik niet meer weten waar ik kamband kan kopen, of misschien bij de wol-federatie , maar ach ik heb het momenteel ook niet nodig. Mijn boom is eigenlijk ieder jaar hetzelfde aangekleed, met wit en zilverkleur. 


Reacties

  1. Mooi én gezellig hoor, geniet er maar van!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een boom met traditie, niks mis mee...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartstikke mooie boom! En zo leuk, die zelfgemaakte engel..! Ik weet niet eens wat kamband ís.. dus zou ook niet weten waar je dat kan kopen hehe. Heb toevallig gisteren ook de boom gezet.. mijn 'piek' is een zelfgemaakte ster.. ik wilde een rode ster bovenop m'n rode boom (vind pieken niet mooi van vorm), maar kon die in de winkel niet vinden.. vandaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Is prima toch.... de kleinkinderen kunnen heb later uittekenen en dat is goed, dat wordt hun herinnering.

    Love As Always
    Dimario

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goedemorgen Haba gezellig ja ik ben meestal toch met eerder de boom opzetten. Maar 2 januari gaat alles ook meestal weer in dozen dan heb ik er genoeg van . Of van nieuwe jaar nieuw begin. Heel mooi jouw boom 🌲 weer en wit en silver prachtig. Zo was mijn boom voor onze kids. Nu hangt er herrinneringen in de 🌲. Markt denk de laatste keer daarna is er weer markt in januari al zijn er in begin van jaar heel weinig kramen. Maar de 18 plus kaaskraam is er meestal wel even vragen. Dat une dinsdag o,ja doe je niets anders 9ndinadag??vroeg me af
    Groetjes van mij 🙋😘

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha ik moest even 2 keer wolengel lezen voor ik het doorhad. Maar het is dus een wol engel. Je had er al vaker over geschreven. De boom ziet er mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hier ook altijd hetzelfde...glas en mat glas...zwart en wat zilver.
    Op de zwarte staan de namen van de kleinkinderen
    Geeft toch wel gezelligheid en licht in huis
    Vind het zelf er zeker bij horen.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gezelligheid troef, meer hoeft niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goedemorgen Haba alweer woensdag dus vanmiddag Laura gezeldschap houden. Hoe oud is ze nu ben even kwijt . Zal vrijdag halve dag bzijn op school denk ik. Fijne woensdag 👍 groetjes van mij 🙋😘

    BeantwoordenVerwijderen
  10. kamband... nog nooit van gehoord... lijkt me iets als vilt ofzo? Hoe dan ook... was vast heel mooi wat je maakte.... net als je boom trouwens.

    Heel fijne dagen gewenst Haba!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heb eens gegoogeld op kamband...nu snap ik wat het is :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goedemorgen Haba vandaag vroeg boodschappen doen Ilse is smorgens in ziekenhuis daarna haal ik haar op uit Hoorn savonds breng ik haar blijft ze slapen en tja wat dan gaat gebeuren oooooo spannend
    Fijne Aiva middag of is ze al vrij???? Goed fijne donderdag 👍 groetjes van mij 🙋😘

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. O ja zo heeft ieder zijn traditie bhahaha . Heb over opruimen van de 🌲

      Verwijderen
  13. Goedemorgen Haba
    Altijd gezellig zo'n boom toch
    Ik vind je Kerstengel prachtig
    Nooit zoiets gezien
    Wens je alvast hele fijne dagen
    Liefs Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Goedemorgen Haba alle boodschappen binnen voor kerst vandaag gewoon lekker niksen. Nee geen wandeling blijf in de buurt van huis. Fijne vrijdag 👍 groetjes van mij 🙋😘

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Goedemorgen Haba ben nog steeds in ziekenhuis heb ook wat geslapen . Helaas heeft Ukie alle tijd ze is er nog niet.
    Fijne zaterdag 👍 groetjes van ons 🙋😘

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Goedemorgen Haba groetjes un kerstwens vanuit ziekenhuis ales hier oky . Vanmiddag ga ik naar Bjorn we eten daar. 2 de kerst hopelijk haal ik Ilse op . We zullen beleven . H fijne eerste kerst 🌲 groetjes van mij 🙋😘

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Al wat herfst

Mijn eigen verzameling ;)

De drukkerij