Het was erg gezellig

 Gisteren het feest van de Sint gevierd in een vakantiehuisje op het eiland Schouwen-Duiveland, het was erg gezellig en we hebben veel gelachen. Leuke gedichten en cadeautjes. 


            


De grote kinderen waren eerst nog druk met hun telefoontjes in de weer. Maar daarna werden er gezellig cadeautjes uitgepakt en gedichtjes voorgelezen, aan het eind van het feestje bleek er wel een hoop papier op te ruimen.

                                  


Maar iedereen was vrolijk en tevreden toen we weer op huis aan moesten, voor de kleinste was het feest iets te vermoeiend en ze viel op de terugweg in slaap. Met de Pietenmuts nog op haar hoofd.

                                                                       

             

Reacties

  1. Het leukste kinderfeest dat er is!
    Grappige laatste foto hehe.. heb een neef die als kind in de auto áltijd in slaap viel.. zodra je de motor startte was ie weg.. en snurken dat ie deed..! :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig leuke fotos. Ja denk kom nog een keer langs,of je nog in Nederland bent 🤭🤭🤭🤭😂 fijne middag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Niks leuker dan sinterklaas te vieren met kleintjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, mijn vrouw kan dat ook goed, in de auto slapen. Voor kinderen is dat vaak gewoon vermoeidheid. Lachen en plezier hebben, meer hoeft het niet te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zou waarschijnlijk ook in slaap vallen op de terugweg.

    Love as Always
    Dimario

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Haba.. wat een plezier en ja de telefoontjes hè :-) Gelukkig werden die dus wel weggelegd zodat het echt gezellig kon worden. Top, fijn te lezen dat het zo leuk was, van harte gegund

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goedemorgen Haba lekker naar de markt vandaag alle tijd en die neem ik ook. Fijne dinsdag 👍 groetjes van mij 🙋😘

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het was dus wél geslaagd, ach gut die kleine meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja de sint drukte weer voorbij nog even nagenieten :)
    En dan de boom optuigen :)
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nu mogen de Sint en de Pieten uitrusten...
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goedemorgen Haba half 11 naar bos ontmoeten we Happy en Karin lekker lopen
    Jij fijne middag met Laura 👍 groetjes van mij 🙋😘

    BeantwoordenVerwijderen
  12. O haha, soms zie je iets omdat je het misschien wil zien hè. Maar ik zou toch gezworen hebben dat ze leken!

    Ik denk dat het logje waaronder je reageerde jou persoonlijk niet zo raakte; maar zoals ik zelf eronder al schreef: de maand zal steeds leuker worden op mijn blog! Hou moed en heb geduld en dan komt weer weer een kerstverhaal over de Manor!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. mogge Haba
    een geslaagd Sinterklaas feest ondanks de mobieltjes :)
    geniet de dag

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Al wat herfst

Mijn eigen verzameling ;)

De drukkerij