Mooie kleuren .

 Hier een straat verderop laat de tuin nog mooie kleuren zien voordat al het blad weg is. Ik had er al eerder een foto van willen maken, maar ik had er geen tijd voor en daarna weer even vergeten.  Maar gisteren wel mijn telefoon mee, dus al is er al veel blad gevallen je kunt de kleuren nog goed zien. Al is de hoeveelheid blad al een stuk minder.


                                                  Dit klimt tegen de schutting op.



                                                   En deze stonden voor het huis

Reacties

  1. Ja, altijd mooi om te zien al die mooie herfstkleuren. Ik zie hier om me heen in de polder ook de mooiste kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed van je dat je nu wel de phone had meegenomen en foto's zijn heel mooi. Het is nog te zacht weer maar menig blad van boom is al verkleurd. Wens je mooie dag vandaag want ook vandaag zal het een heerlijke dag worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi hoor, er staat nu behoorlijk wat wind, dus zullen er veel bladeren vallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja.. die wingerd is altijd prachtig en die amberboompjes helemaal.. vooral als ze nog maar halverwege zijn, dan zijn ze onderaan nog groen en zie je dat als een soort van regenboog naar boventoe naar donkerrood verkleuren.. schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De natuur verrast ons met een heerlijk zonnetje en toch al herfst met de mooie kleuren.
    Groetjes en fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  6. eigenlijk zou die kleur verplicht een maand moeten blijven hangen of zo.

    Love As Always
    Dimario

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goedemorgen Haba was gisteren in bosaar helaas te nat alles en veel blubber misschien ga ik zondag nog even lekker eropuit . Want ik hou ervan zo gaaf herfst . Fijne dag met Aiva vandaag 👍 groetjes van mij 🙋😘

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goedemorgen Haba ik ga lekker vroeg boodschappen doen dan is het lekker rustig. Daarna uurtje of 12 met Boris naar renveld. Wie weet zaterdag of zondag naar bos zulk mooi weer nog van genieten 👍. Zwemse 🏊zo fijne vrijdag 👍 groetjes van mij 🙋😘

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goedemorgen Haba
    Ja prachtig al die Herfstkleuren
    Ik hou ervan
    Wens je een heel mooi weekend
    Liefs Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het blijft zo mooi he al die kleuren Haba.

    Geniet een mooi weekend,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie herfstkleuren om laten zien. Ik vind altijd mooi gezicht deze kleuren. Bij ons achter zie je verschillende kleuren. Mooie foto's heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Altijd fijn die mooie herfstkleuren. Gelukkig had je jouw gsm bij!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Al wat herfst

Mijn eigen verzameling ;)

De drukkerij