Gedichtje

 




Reacties

  1. Ik probeer al m'n hele leven niet te hollen.. maar die eindstreep komt vanzelf toch dichterbij..! ;-)
    Mooi gedicht Haba!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi haba, ik denk altijd dat hollen geen zin heeft, maar dat heb ik wel moeten leren, gisteren nog scheurde me een auto voorbij snoeihard, jonge chaffeur, en even later moest hij wachten voor n trekker, en stopte ik achter hem.... ik dacht.... die moet het nog leren ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De schoonheid zien van en in het leven, daar moeten we tijd voor nemen.
    Mooi Haba.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel mooi Haba
    ik geniet van rust en stilte , heb ook geen haast , alles mak an is mijn motto

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als je je rust neemt op tijd, dan gaat de tijd ook minder snel.

    Love As always
    Dimario

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goedemorgen Haba tijdens lezen denk ik van ja toen men 14 was kon je niet wachten dat je 16 was . Eindelijk brommer rijden . En ga zomaar door . Tot we 30 was orden oeps gaat wel heel snel. Nu we over de 60 zijn denk men mag het iets langzamer de tijd gaat zo snel. Prachtig geschreven .
    Wens je fijne zwemmoment en vrijdag ๐Ÿ‘ groetjes van mij ๐Ÿ™‹๐Ÿ˜˜

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Waarom willen we ook zoveel 'moeten'...?!
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goedemorgen Haba laatste dag hier dus druk met van alles inpakken enz. Ja grappige foto ๐Ÿ‘Œ hรจ van ons ๐Ÿ˜‚
    Fijne zaterdag ๐Ÿ‘ groetjes van mij ๐Ÿ™‹๐Ÿ˜˜

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goedmorgen Haba
    Ja die eindstreep willen we nog lang niet
    Mooi geschreven Haba
    Wens je hele fijne Pinksterdagen
    Liefs Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goedemorgen Haba ja lekker vroeg maar oky ben wakker dus douchen maar . En daarna wtaerfaslyutem stroom en hup van Puylagarden naar Purmerend. Fijne eerste Pinksterdag ๐Ÿ‘ groetjes van mij ๐Ÿ™‹๐Ÿ˜˜

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig Haba... als het maar zo simpel was hรจ

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Al wat herfst

Mijn eigen verzameling ;)

De drukkerij